Rss

Saturday 16 November 2013

Havimancs

Nemreg nagyon szep napsuteses ido volt. Bar nem volt meleg, azert a nap nagyon melegen sutott, szoval kimentunk a kertbe bandazni a kolkokkel. Eloszor persze csak Koki ment ki, marmint rohant ki, mint akit agyugolyobol lottek, rogton letamadta a fuvet, mert ez a maniaja. Ziraf vigyazott ra.
Kesobb en is csatlakoztam, olvastam Ziraf konyvebol es megittam a kavejat is, aztan Lily is kimereszkedett, de o kiralylany modjara nem tette a labat a nedves fure. Ilyet csak a bunozok csinalnak.

Tegnap epp keszitettem a kavemat, mikor a laktozmentes tejjel a kezemben azt vettem eszre, hogy nemcsak a plafon, de megfigyeles alatt is allok. Lily meredt ram nagy szemekkel, igy hat megmutattam neki a dobozt, amit majdnem szetkapott, szoval kaptak egy kis tejcit.
Lenyugozo hatasa volt, beittak csomot, aztan Lily meg orizte picit a talkat, utana mindketten elegedetten durmoltak. De amikor veletlen arrebb tettem az edenyt, Lily rogton felpattant leellenorizni, hogy minden rendben van-e :D

7 comments:

Aloha said...

Szia!
Itt felénk is szép idő volt ma. Annyira örülök, hogy jobban vagy és újra írsz!
Aranyosak a cicák nagyon! Kívánok neked derűs szép napokat!

Ypszi said...

Remelem hamarosan eljutunk oda is, hogy megint vicceseket irok, mint a regi blogomban... :)
Koszonom szepen a jokivansagokat, az ilyen mindig jol jon :))

Aloha said...

Eljön az az idő is hamarosan.:-) Sok nehézségen vagy túl, de egyre több jó dolgokról írsz az utóbbi időben.
Ahogy telik az idő, a rossz emlék eltűnik. Mindig csak előre nézz!:-)
A sport, egy jó kis séta a levegőn, vidám dolgok olvasása, hidd el sokat segít.

Ypszi said...

En is ebben bizom, hogy most mar csak jobb dolgok jonnek...

Aloha said...

Régen írtál,remélem minden rendben van!?
Szerencsében, egészségben gazdag, Boldog új évet kívánok

Ypszi said...

Aloha, most mar kezd alakulni, csak nehezen veszem ra magam az irasra, annyit kihagytam megint :/

Aloha said...

De jó, örülök neki! Azért adjál hírt magadról!
Szép napot , jó hétvégét kívánok!

Post a Comment