Rss

Wednesday 29 December 2010

Ötcsillagos Karajcsont

Az a nagy helyzet, hogy az ünnepeket majdnem mindenki a szállodában tölti, mert 24-én este van még ugyan tömegközlekedés, de 25-én már nincs, és csak 26-án délelőtt jön rendbe, ergo nem tudnánk hogy bemenni dolgozni. Vagyis de, de a taxik amúgy is drágák, ilyenkor meg pláne. Marad a bennalvás, legalább elmondhatom magamról, hogy ötcsillagos hotelben töltöttem egyszer a karácsonyt. Ez is valami.
24-én reggel már nagy menetfelszereléssel mentem dolgozni. Kulcsot átadtam annak a lakónak, aki állatpesztrálással keresi a kenyerét, kutyát sétáltat, macskát etet, szóval ingyenes képzési lehetőséget nyújtok neki 2 napra. Milyen jófej vagyok, ugye? 

Amennyire durva volt december az ünnepek előtt, annyira tengés-lengés volt a meló ezekben a napokban. Sokszor már tényleg nem tudtuk mit csináljunk már, mit törölgessünk el harmadjára is, hogy ne csak álldogáljunk és nézzünk ki a fejünkből. 

A bennalvásnak amúgy érdekes szabályai voltak. A hotelben alkoholizálni, a szobába alkoholt vinni tilos. Ez oké. De hotelen kívül le lehet részegedni, és részegen bejönni, azaz alkoholt csak gyomorban lehet behozni. Okos. Lehet látogatni, de csak a saját nemünkhöz tartozó illetők szobáit. Homoszexuálisok előnyben! Még jó, hogy a kantin koedukált. Ha elmegyünk, le kell jelenteni, ha megjöttünk, szintén. Na ez már dedó. 

A szabadidőt főleg olvasással és így szótárazgatással töltöttem, főleg a kantinban, mert a szobatársam nem akartam zavarni, teljesen nyugisan teltek a napok, nem voltam valami nagy partyarc. Mondjuk egyszer repetáztam sült krumpliból! Az számít, ugye?
A legnehezebb rész a cicanélküliség volt, na az nagyon nem volt jó, úgyhogy 26-án délután úgy suhantam haza, hogy csak a porfelhőt lehetett látni utánam, a lábaim helyén is csak egy maszatolt karika volt!

Jó volt arra hazaérni, hogy nincs wc-papír, ugye az közös vásárlású, ergo elég rosszul érintett, még jó hogy volt papírzsebkendőm. A papírnélküliség jópár napig eltartott, míg közölték végre, hogy ja, menetközben úgy döntött a ház, hogy most már mindenki magának veszi. Ja, kösz, hogy beavattatok.

0 comments:

Post a Comment