Rss

Wednesday 15 June 2011

A monokli és a felmondási idő össze nem függő esete

A pénztárnál néha már annyira elememben vagyok, hogy már viccelődni is van erőm. Elneveztem James Bond szendvicsnek a Spicy Italiant. Spy C, érted?! :)

Charlienak a kerekét még mindig nem sikerült teljesen felfújni, rémes hogy mit bénázok össze. Amúgy azért vettem meg hirtelen, mert féláron volt, és mert összecsukható, az meg elég drága. Most így szépen elfér az ágyam alá, tényleg nem foglal sok helyet. Már csak szépen meg kell oldanom a kerékproblémát, aztán mehetek ki a Greenwayre vicceskedni, gyakorlás címszó alatt. A közeli kamerákat előtte egy emp hullámmal hatástalanítani fogom szerintem.

Koki ismét belekapaszkodott az arcomba, megint kis híján kitépte a szememet, a monokli már a védjegyemmé fog válni.Páran nem hitték el, hogy nem egy ökölcsapást hárítottam szemgödörrel.
Amúgy vettem egy szép fehér reluxát az ablakra, de fúrónk az nincs, szóval még nem tudom, hogy fogom feltenni.

Természetesen megint péntekre kaptam szabadnapot, és megint be kellett mennem a kulcsért, ez már kabaré. Naveed olyan okosan tud kérdezni. Pl. hogy tudom-e mi a különbség a készpénzes és kártyás fizetés között. Mondom hát az egyik készpénzes, a másik meg kártyás fizetés. Ja, jó, és mosolyog. Most tényleg, ez mi volt?
Ez volt a második hétvégém, hogy nyitni kellett, de már okosan hamarabb mentem be. Ami jó, mert nem lesz késés, de rossz, mert azt ugye nem fizetik. 
Kriszta sírásának az lett a vége, hogy megemelték az óraszámát, és megkapta a hétvégét offnak. Ha tudom, elbőgöm én is magam :) Szóval két régi offon, harmadik holidayen, én meg tarthattam a frontot, meg taníthattam be az újakat, és ahelyett hogy nyitóként hamar hazajutnék, volt hogy 10-12 órát húztam le hétvégén. A pénz jól jön, de azért 12 óra a kasszában elég durva. 

Az egyik visszatérő vásárló a shopping parkban biztonsági őr, egyszer elkapott hazafele menet, hogy mikor dolgozom legközelebb, mert akkor jönne, és hogy mennyire jófej vagyok, meg idekapok odakapok, ég a kezem alatt a munka, és még emlékszem is, hogy a visszatérők mit szoktak rendelni. Jaj hát ez nagyon jól esett, teljesen feldobta a napomat! Az már kevésbé, hogy 6.5 órával kevesebbet számoltak el, megkérdeztem Naveedot, azt mondja kérdezzem meg Fernandest. Szóltam Fernandesnek, ő azt mondta, kérdezzem Naveedot. Mondom Naveednak, aszongya küldjem el levélben a kérést, meg hogy hogy is lenne szerintem az óraszám. Elküldtem. És továbbította Fernandesnek. Elvesztettétek a fonalat? Csak mert én is.

Közben D felmondott Miténtudoméknak, mert nagyon sok a panasz rá, de két hónap felmondási időt kaptak, hogy találjanak rendes lakást a babával, mert a nőci terhes, vmikor őszre várja. Állítólag Miténtudom szerint én üvöltözök vele, meg hepciáskodom. Én meg csodálkozom, hogy ismeri ezt a szót. Üvöltözni meg nem szoktam, ahhoz azért ő még nem elég.

2 comments:

ribizlifozelek said...

Nem keresel másik lakást?

Ypszi said...

keresnék, de majd megírom azt is, hogy miért nem tudok egyelőre költözni.. csak győzzétek kivárni :)

Post a Comment