Rss

Tuesday 7 June 2011

Házőrzés, Charlie és táskák

Mivel DÉ elutazott, így megkaptam a lakáskulcsot, hogy néha legyen mozgás náluk, szóval kihasználtam a lehetőséget és párszor ott aludtam. Igazán meggyőző erő tud lenni egy plazmatévé amúgy :) Hogy én mennyire élveztem ezeket az estéket! Persze cicák hiányoztak, de olyan jó volt nyitott ajtónál pisilni végre :D

Közben F-hez P helyére beköltözött egy 18 éves srác, elég mimózának tűnik, de majd elválik. Ja, és új családtagként bemutatom Charlie-t, az összecsukható bringát. Majdnem háztól házig visz a Greenway a Subwaybe, így majd olcsóbban tudok közlekedni, csak kicsit rá kell gyúrnom a tekerésre. A Greenwayben az a jó, hogy nincs forgalom, mert el van kerítve, egy zöld terület, középen egy úttal, főleg kutyasétáltatók, futók és bicajosok használják. Néha keresztezi egy-egy út, de ennyi, szóval elég biztonságos ilyen szempontból. Még össze kellett szerelni, de egy óra alatt az is megvolt. Többet szenvedtem a kerék felfújásával, mert csak egy egyfontos béna pumpám volt, ami 50%-ban akart működni. Lehet hamarabb fújtam volna fel szájjal:)

Miténtudom meg (már hiányoltátok, mi?) egyre inkább kiveri a biztosítékot. Egyszer F és V épp a kertben voltak, amikor azonosítatlan repülő tárgyak landoltak a füvön. A röppályát követve kiderült, hogy az utcáról származnak a fémtárgyak, hát Miténtudom dobálgatta be az új szerzeményeit*, mindenféle előzetes figyelmeztetés nélkül, szóval csak a véletlennek volt köszönhető, hogy nem talált fejbe senkit. Egy másik alkalommal, meg valami verekedésbe keveredett, rohan be a házba és "ha keresnek a zsaruk, nem vagyok itthon" felkiáltással húzott fel a szobájába.  Ki kéne lőni az űrbe, komolyan mondom. Vele is csak többen vagyunk. A konyhában is úgy főznek, hogy más el se fér akkor, teljesen magukénak érzik a házat, az egész az övék, úgy érzik. Szólni nekik meg teljesen felesleges, egyszerűen nem értik amit mondunk, hamarabb tanítanék meg egy delfint origamizni.

A melóhelyi szervezettségről sokat elárul, hogy a pénteki offon nekem kell bemennem a kulcsért, különben másnap nem tudnám nyitni a boltot. Csütörtökön nem tudták volna odaadni Farwa kulcsát, áh, nem, az már tényleg egyszerű lett volna. Inkább én költsek majdnem 3 fontot a beutazással, a szabadnapomon. Pff..
Az első nyitásom siralmasra sikerült, mivel még előző este rengeteg cuccot elvittek egy másik üzletbe, így mindenből hiány volt, a kenyér előkészítésével meg nagyon lassan haladtam, és amikor Naveed megjelent 9-kor, ő se segített semmiben, pedig látta, hogy nem haladok. Babrált a papírokkal, de nekem kellett egyszere előkészítenem, szállítmányt átvennem, és még a vevőkkel is foglalkoznom úgy, hogy ilyet még soha nem csináltam, így baromira lemaradtunk. 11-re általában már a legtöbb előkészítés kész van, de én még akkor is csak a kenyerekkel babráltam, semmi nem volt meg. A tulaj meg is jelent a legnagyobb káosz közepén, és jól le is teremtette Naveedot, hogy mi ez a fejetlenség. Másnap már minden könnyebben ment, nem volt fennakadás, és Naveed is besegített már. Elvégre az a dolga basszus. A pénztárnál is egyre jobb vagyok amúgy, szóval már néha élvezem is.

Krisztát egyik nap elkapta a tulaj, meg az area manager, hogy keveset mosolyog, nem kérdezi meg, hogy van-e, vagy kérnek-e subcardot, át akarták tenni egy másik üzletbe, ő meg elkezdett bőgni, és most nem tudja hogy mivan. Nemrég még ő akart kilépni, mert jó pár óráját nem fizették ki az elején, és nincs annyi óraszáma amit szeretne, így kevesli a pénzét.

Van, aki meg soha nem tanul semmiből. Egyik nap hív J, hogy elmentek vásárolni, de valahova letették a táskát ruhapróba közben, és most nem találják, és beszéljek már telefonon a biztonsági emberrel, hogy keressék már meg. Kis kavalkád után kiderült, hogy a táskát egy alkalmazott meglátta és betette az elhagyott cuccok közé, én meg mondtam, hogy mi van benne, és így visszakapták. Az eset után pár perccel megint elhagyták a táskát egy másik boltban, tele a vásárolt cuccokkal, és mikor visszamentek, szintén megvolt a táska. Ekkora mázlit kétszer egymás után!


*Pyry szerint csak fészket épít, hát bakker van benne valami!

0 comments:

Post a Comment