Rss

Friday 16 March 2012

Kullancsfa es disznolab

Na, alomfejtok elonyben! Ilyen egy idiota almom regen volt. Altalaban tudom, hogy mi miert kerulhetett bele az almomba. Pl. mikor azt almodtam, hogy egy piros kocsit vezetek, mikozben Madonna sminkel ki az anyosulesrol, az azert lehetett, mert lefekveskor a zenecsatorna ment a tv-ben, es Madonna-maratont tartottak.

De hogy ma miert almodtam egy fat tele kullanccsal, az rejtely. Eloszor azt hittem, hogy viragzik a fa, meg le is fotoztam, meg megfogdostam a "viragokat", hogy milyen erdekes, aztan anyam kozolte, hogy az nem virag, az kullancs, es je, tenyleg, tobb tizezernyi dagadt kis allatka nyomorgott az agakon, en meg hirtelen a falon kivulre kerultem, ugy kellett bemasznom a lakasba, a teglakba kapaszkodtam, de a fara mar nem tamaszkodtam volna, inkabb leesek, de a kullancsokhoz nem nyulok, aztan nagy nehezen beevickeltem a lakasba, ahol mar voltak kullancsok. Raadasul ezek a dogok repultek, de a nagy reszuket elkaptam es eltapostam, aztan hopp, hirtelen egy irodaba kerultem.

Ott uj dolgozo voltam, valamifele titkarnocske, a fonok kert narancslevet, de mondta hogy vizzel toltsem fel, aztam seperjem le. Neztem ra nagy bociszemekkel, hogy az italt hogy lehet leseperni, hat kiderult, hogy ez azt jelenti, hogy ne legyen habos. Az iroda amugy a vizparton volt, igy egy resze uszott, es le is tudott csatlakozni, es mint egy irodahajo, lehetett vele utazni. Ez mondjuk tok jo otlet. Hiaba na, tudok valamit! :)

Aztan hirtelen egy csoportban talaltam magam, a Landladytol kaptunk egy csomo papirt, melybol kiderul, hogy kotelezoen mindenkinek meg kell tanulnia vezetni, ez a berleti szerzodes resze, ott gyulekeztunk sokan, de DE' is megjelent, es az en csoportomba szallt be, pedig o tud vezetni. Minden csoportban negyen voltunk, en meg mar az elejen akadekoskodtam, hogy en nem ulhetek kormany moge, amig nem tudatositom az oktatoval, hogy bipolaris vagyok, mert torveny szerint jogsiszerzeskor ezt kozolni kell (marmint ez tenyleg igy van itt), viszont az oktato nem akart meghallgatni, ugyhogy aztan beultem, es eszetlenul vezettem, meg kezifekes kanyarokat csinaltam, szoval bebizonyitottam, hogy semmi keresnivalom az autoban, mert veszelyes vagyok mindenkire, meg szetvagdalt disznolabakat kellett osszevarrnunk, es nem ertettem hogy miert kell ez a jogsihoz, meg bogtem, mert sajnaltam az allatokat, szoval ott is hagytam a fenebe az egeszet.

Hazamentem, es maris jott egy demon, aki be akart torni a lakasba, de volt nalam vasbol hajcsatt, es a kukucskalolyukon beleszurtam a szemebe, meg volt nalam szenteltviz, de nem sok, igy csak egy ideig tudtam visszatartani azzal, hogy az ajtot korbelocsoltam vele. Volt ott egy gyerek is, a kapcsolata velem tisztazatlan, nem derult ki, de nagyon vedtem, ugyhogy mondtam neki, hogy bujjon el, mert mar nem tudom sokaig visszatartani a demont, es akkor betorte a bestia az ajtot, es epp elkapott volna, mikor belepett a napsutesbe, es elparolgott. Igy kiderult, hogy a melegre allergias okelme. De itt meg nem ert vegett, mert jottek mas demonok is, gyorsan el akartunk rohanni a kozeli tescoba, venni hajszaritot, hogy majd azzal tavoltartjuk magunktol, le is intettunk egy taxit, de a demon mar kovetett minket, de akkor hirtelen a tesco nagyon messze lett, a benzin meg fogyott az autobol, es egyre lassabbak lettunk, es ez rossz volt, mert igy kezdett kihulni a motor, es barmikor ranktorhetett a demon. Akkor viszont hirtelen az anyosulesen meglattam azt, aki nem tudom miert, de fontos volt, talan a gyerek anyja, nem tudom, csak hosszu szoke loknis haja volt, meg egy pasi is csatlakozott hozzank a hatsoulesre, es ugy vedtuk a gyereket, mert szerintem o kellett a demonoknak. 

Es akkor felebredtem. Hat csoda hogy faradtabb vagyok, mint mikor lefekudtem aludni?

3 comments:

ribizlifozelek said...

Nem :)
A lényeg, hogy felébredtél.

Anonymous said...

hű, ezt mind egy éjszaka...?!

Ypszi said...

Igen, egy ejszaka, es ez csak az, amire emlekszem :)

Post a Comment