Rss

Thursday 15 March 2012

Szerencsetlen picsagyumolcs

Avagy hogyan basszuk el a penzt? Kitalaltam, hogy vilagosabb hajat szeretnek, de mivel a szoke alig akarta befogni a hajam, ezert joval vilagosabb arnyalatot vettem. Es akkor most elmeselem, hogy tizenket eve hogy lettem voros: 
Kitalaltam hogy barna leszek, de a szememet nem tudom hol tartottam vasarlaskor, szoval padlizsanszinu festeket vettem, amire akkor jottem ra, mikor meglattam a fejem es tuleltem azt a kisebb szivinfarktust, amit a latvany okozott. Akkor anyam kozolte, hogy semmi gond, o leszedi a festeket, o fodrasz volt, ert ehhez. Meg Noe barkajan volt fodrasz, szoval sejthettem volna, hogy nem lesz egyszeru menet. Leszivatta a hajam, aminek az lett a kovetkezmenye, hogy a tove feher lett, a tobbi resze rikito narancssarga. Egy napig igy voltam, mentem meloba, nem is tudtam hova bujjak az emberek elol, nagyon gaz volt. Aztan mogyorobarnara festettem, igy lettem Dobo Kata. Akkor derult ki, hogy nekem a voros hudejol all, szoval valahol megerte a ket napos szenvedes.

Na es akkor kanyarodjunk vissza a jelenbe. A szoketol nem lettem szoke, de a tovenel feher lett, a tobbi meg sarga. Nem szoke, sarga. V nem tudta hogy allja meg a rohogest, de kedvesen kirohant nekem festekert. Es nem, nem tanultam a 12 eve elkovetett baklovesbol, hogy ha narancsra barnat festek es voros lesz, akkor ha sargara voroset festek, vajon milyen lesz.. neeem.. en kitalaltam, hogy jolvan, akkor leszek megint voros. Es voroset hozott. En meg gyufafej lettem, attol feltem, felgyullad a tapeta amerre jarok, olyan durvan pinkes narancssarga lett a fejem. En mar nem tudtam hogy sirjak-e, V sirt helyettem is, de o a rohogestol, es megfogadta, hogy o soha tobbet nem fogja szokere festeni a hajat, pedig gondolkodott rajta. Szoval ilyen szempontbol mar megerte, legalabb mas hibajabol tanul. J Stratfordban volt, felhivtam, hogy hazafele hozzon mar nekem vmi barna hajfesteket (azt kellett volna voros helyett), mert en igy emberek koze nem megyek. Igy aztan egy nap haromszor festettem a hajam, a vegere sotetvoroses sotetbarna lettem. 

De ez se tartott sokaig, mert ramjott a hiszti, hogy az eredeti hajam akarom megint, es lon csoda, pakolas kozben megtalaltam az elfeledett dobozt, amit meg tavaly vettem, es amiben festekeltavolito van. Kettot vettem anno, de eleg volt egy doboz, hat en nagyon megorultem neki, gyorsan fel is kentem a zaptojasszagu kencet (B4 Colour Remover a neve). Eloszor megijedtem, mert kezdett elojonni a pinkesnarancs, de amikor a buffert (nemtom magyarul) felkentem, meg oblitettem, kezdett sotetebb lenni, akkor megnyugodtam. Es voila, visszakaptam az eredeti hajszinem, kis vorosesbarnas arnyalattal, nehol szoke tincsekkel, ami csak azert maradt benne, mert magat a festest benaztam el anno. Szoval ez a B4 mar masodszor vivja ki elismeresemet. 

Es megint megfogadtam, hogy a hajamhoz tobbet nem nyulok, kiadtam V-nek a parancsot, hogy ha hajfestesrol beszelek, rugjon bokan, de alaposan! Meg egyszer en nem fogok ennyit szerencsetlenkedni, amugy sem vagyok most anyagilag eleresztve, erre ilyenekre pazarlom a keveske penzem. Most ugyis nagyjabol az eredeti, maradhat igy, nem lesz csunya a lenoves egy jo ideig.

J-ek vettek vizforralot, nagyon faszaganyos lett, keken vilagit ha be van kapcsolva, persze ez csak hasznalatba vetelkor derult ki, a lenyeg, hogy nincs a belsejeben a futoszal, mert azt ugy nagyon nehezen lehet takaritani, hanem sima az alja. 

A bicajproject lassan docog, mert idonkent nagyon fuj a szel, es en meg nem akarok megfazni, de azert a heten is kimentem egyszer, persze utana rogton ereztem a torkomat. Viszont most probalok egeszsegesebben taplalkozni, edesseg meg ragcsa helyett zoldseget meg gyumolcsot veszek, meg joghurtot, es iszom is rendesen, persze nem vizet magaban, mert az tul eros: hajot visz a hatan, es kulonbenis, halak basznak benne, pfuj, szoval szorpozok ezerrel, es vitamint is szedek, igyekszem erositeni magam a melora.

0 comments:

Post a Comment