Rss

Thursday 7 June 2012

Canterbury

Elerkezett a nagy nap, lementunk Simonnal Canterburybe, ahol most el. Hetkozben meg az irodaban alszik, igy volt olcso, bar most gondolkodik a Londonba valo visszakoltozesen, most hogy teljes munkaidos lett a cegnel vegre. Nade ott tartottam, hogy Canterbury. Vasarnap reggel teljes menetfelszerelesben talalkoztunk tiz helyett majdnem fel tizenegykor, de meg igy is idoben voltunk, utana jott az utazas a Victoriara, onnan busszal Canterburybe. Az uton szokas szerint aludtam, en olyan jokat tudok buszon aludni, hogy ihaj, busz-szimulatorba kene az agyam tenni. 

Megerkezes utan megmutatott jo par helyet Simon, ami neki fontos lett az evek soran, termeszetesen par pubba is betertunk, aztan miutan ittunk mindenhol, irany a szuloi haz. Anyukatol kaptam nagy olelest, felretettek nekunk vacsorat, azt bepusziltuk eleg gyorsan, mert mar nagyon ehesek voltunk. Kaptam felfujhato agyat a nappaliba, Simon meg a folyoson aludt osszecsukhato agyon.

Masnap megint nyakunkba vettuk a varost, de elotte meg a kiados ebed utan szunditottunk egy lightosat a kanapen, ugy csaladilag mindenki ulve horkolt a teniszmeccset figyeleset imitalva :) Sajnos az ido nem volt a legjobb, olyan szmotyis volt, nem esett rendesen, csak szallt az eso, mint vmi bena hoeses vagy erosebb para, minden nyalkas volt rendesen. Majd lesznek kepek, mert azert Canterbury szep varos, nekem kicsit Szentendrere hasonlitott, tele van osregi hazakkal, falakkal, tornyokkal, nemelyik hazat vedelem ala is vettek, nem szabad nagyobb atalakitast vegezni rajta, meg kell orizni eredeti allapotban.

Ami meg jo volt nagyon a 3 napban, hogy a csaladi macska, Wiggie nagyon megszeretett, mert allandoan bemaszott az olembe, es menetrend szerint be is aludt, en meg nem mertem mozogni. Wiggie amugy tunderi kis 14 eves fekete cica, szerintem kicsit kancsal, de ez meg imadnivalobba teszi. A kadert teljesen odavan, idonkent beul mosakodni, neha meg nyavog, hogy szomjas, nyissuk meg neki a csapot. Az nem szamit, hogy a talkajaban ott a viz, abbol nem iszunk, mint az allatok! Csapbol keremszepen, abbol kell inni, tiszta hulye :)

Igazabol a 3 nap elment setalassal, pubozassal, alvo macska alatt ulessel es anyuka foztjenek evesevel, majd a nappaliban horkolassal. De azert jo volt, mert nagyon kedves volt mindenki, anyuka, anyuka testvere, Simon testvere, mindenki nagyon baratsagos volt. Anyuka el is kerte az emailcimem, es irt egy joszerencset emailt is, mert ugye kedd este erunk vissza, szerdan meg volt az interju, amire sikerult jol feltoltodnom.

2 comments:

Ziebi said...

És tök jó, mert az agyad és az ágyad id jó helyen lenne a szimulátorban :D

Tudom, megragadtam a lényeget :)

euthymia said...

ilyen szimulátor nekem is kéne, bár alapvetően kocsiban, repcsin, ágyban, buszon, villamoson, mindenhol jóóól alszom :) De ez nem is rossz ötlet :)

Post a Comment