Rss

Thursday 7 June 2012

Vackor megint dolgozni megy

Az ugy volt, hogy mult csutortokon elkuldtem az oneletrajzom a Paul nevu francia peksegbe, penteken fel is hivtak, hogy megkerdezzenek par dolgot, meg hogy elhivjanak szerdara interjura. Tegnap el is mentem, voltunk vagy huszan, az altalanos dolgok utan pedig csoportokra osztottak minket es prezentaciot kellett kesziteni, hogyan mutatjuk be a termekeket, hogyan adjuk el oket. Lehetett akar dalt is irni, vagy verset, de minden csoport a szerepjatekot valasztotta, ahol eljatszottuk, hogy a faradt almos vevo nem tudja milyen kavet szeretne. Igazabol nem az eloadas volt a lenyeg, hanem hogy mennyire vagyunk csapatjatekosok es ratermettek, kozben folyamatosan figyeltek a leendo managerek. 
Az egesz utan magunkra hagytak ugy bo negyed orara, negy embert elkuldtek, a tobbiek mehettek probanapra, igy en is. Az elso akadaly megvan, hurra!

A probanapom nekem ma volt, 7re kellett a Sloan Squarehez kozeli Paulba menni, mar 6.40kor ott alldogalltam, mert nagyon nem akartam elkesni, aztan jott ket lanyzo, kerdeztek hogy oda varok-e, mondom igen, beengedtek, adtak szepen polot, csini sapkat, kotenyket, ami kulon jo volt, mert kicsit kihiztam a nadragom es folyton lehuzodott a sliccem, igy ezzel nem kellett foglalkoznom. Ja, mert fekete nadrag, fekete cipo, feher felso kellett mara, a nadragok kozul mar csak egy volt jo ram, hat ez van. Egy darabig besegitettem az egyik sracnak, aki nem nagyon beszel angolul, de nagyon kis aranyos volt, kenegettem a croissant-t meg a kesz sutiket mittomenmivel, amit a kezembe adtak, aztan megerkezett T, akinek a helyere fogok kerulni. Amugy vele egyutt ket magyar dolgozik meg az uzletben, de ha o elmegy, keveset fogok a masikkal kommunikalni, mert o az uzletreszben dolgozik, nekem meg a konyhan kell majd. Hat T tipikus magyar, allandoan csak panaszkodott, meg mondta, hogy juj az agyukra megy azzal, hogy folyton eszik, hat mit ne mondjak, eleg gusztustalan, ahogy kesztyu nelkul rakosgatja a szendvicsbe a cuccokat, egy szalami szendvicsbe, egy szalami szajba, ujjakat lenyal, folytatja. A kezet is elvagta, de folytatta a szeletelest, meg ragtapaszt se tett ra, pfuuuuj. Szoval nem csodalkozom hogy elmegy. Az elejen nem adott melot, hanem o dolgozott, nekem meg diktalta, hogy milyen szendvicsbe mit kell tenni, holott akkor meg senki nem tudta, hogy megkapom-e az allast vagy sem, mert 10.30ra jott a kovetkezo delikvens. 

Sajnos sokminden hianyzott a boltbol, igy mar tiz elott szoltak, hogy mehetek is haza, mert nincs mit csinalni, addig viszont nem unatkoztam, segitettem a szendvicsek es salatak elkesziteseben. Mondtak, hogy delutan majd hivnak a dontessel. Ugy mentem haza, hogy egesz uton azt kantaltam magamban, hogy felvesznek, felvesznek, felvesznek :)
Otthon gyorsan atoltoztem, aztan huztam a Thames 21-hoz onkenteskedni, mivel hamar vegeztem, meg volt ertelme elindulni. Telefont zsebbe tettem jo hangosra allitva. Az eso persze rakezdett rendesen, szoval esokabatban vizhatlan kesztyuvel vagtam a gazt. Ugy gondoltam, hogy mivel 4 oras a probamuszak, igy a masik ember vegez fel3kor, 3 es 4 kozott meg majd hivnak valamikor. Erre fel2kor megszolal a telefonom, es kozoltek, hogy megkaptam az allast, mikor tudok kezdeni. Mondom holnap, szuper, akkor holnap megint 7kor az uzletben. Elfelejtettem tovabbi kerdeseket feltenni, annyira megorultem a hirnek. Tegnap azt mondtak, hogy ha felvesznek, eloszor a headofficeba kell menni, elintezzuk a papirmunkat, kapunk 5 garnitura munkaruhat, mivel ot munkanap lesz egy heten, es utana mehetunk dolgozni. Szoval rengeteg nyitott kerdes van meg, de nem erdekel, csak ne felejtsek kifizetni a holnapi napomat :))

Amugy annyit kell tudni a melorol, hogy konyhai munka, tovabbra is a szendvicseket, salatakat kell csinalni, szoval annyira nem ismeretlen a terep, az oradij 6.15, icikepicikevel tobb mint a minimum oradij, ami 6.08, de van lehetoseg feljebb lepni. A kovetkezo lepcso 6.16, ami csak 1p-vel tobb, de itt mar jar bonusz is, ha az uzlet eleri a minimum eladast, akkor 80p-vel jar tobb orankent egesz honapra, ami nem rossz. A fizetes havonta van, szoval kell meg varni nem keveset, de legalabb mar tudom hol a vege. Kaja van, fel ora ebedszunettel, es a sajat termekeket 30%kal olcsobban lehet megvenni. Ami kell is, mert eleg draga szerintem a hely. A sokadik utani igazi elso napomat meg majd elmeselem holnap :)

Most meg a Thames21-nal vagyok, Simon leultett a gepe ele, hogy addig se unatkozzak, amig o csinalja a tennivaloit. A kertben mara vegeztem, ugyhogy pihi van, ami ram is fer, mert 5 elott keltem. Es holnap is hosszu napom lesz. Szoval ma lesz egy picike unneples, aztan irany agyiko.

2 comments:

Ziebi said...

Juhééééé :)))

Ypszi said...

Bizony am, es megint tok egyedul szereztem, szoval buszke vagyok magamra :)

Post a Comment