Rss

Thursday 31 May 2012

Pofavizit

Hogy legyen vmi naprakesz tortenes is, szoval az van, hogy hosszu hetvege kozeledik, mindenki todul majd Londonba unnepelni a kiralyno hatvaneves uralkodasat, mi viszont Simonnal megyunk Canterburybe. Jol be leszek mutatva, nem izgulok kicsit sem. Aaa, hangyanyit sem. Aki esetleg lemaradt volna mint a borravalo, annak kiegesziteskepp jegyzem meg: Simon es en jol osszegabalyodtunk.

Ami a melot illeti, hat marha duhos vagyok a hotelre. Ugye anno en ugy mentem a welfare meetingre penteken, hogy hetfon mar dolgozom, aztan ezt a szamitasom jol athuztak, kozoltek, hogy ugye fel akarjak venni a kapcsolatot a dokimmal, hogy tenyleg minden okes-e, ezt nekem engedelyezni kell, majd kuldenek papirt, nem am akkor ott odaadtak volna, es majd ha visszakuldom a nyomtatvanyt, felveszik a kapcsolatot, es utana lesz meg egy meeting. A napokban kuldtem egy anyazos smst a hr-es csajnak, hogy mi a faxom van mar, eltelt egy honap es meg sehol semmi, jobbra-balra bocsanatot kert, amire kozoltem, hogy bocsanatkeressel nem tudom a szamlaimat kifizetni, ennek oromere ma vegre megkuldtem emialben a nyomtatvanyt. Ez kerult egy honapba. Az egy dolog hogy 13 pennym van, meg szerencse hogy Simonnal tudok nyomtatni, aztan ad kolcson, hogy fel tudjam adni postan, mert mar ennyire gaz a helyzet. Ha o nem lenne, most nem tudom mit csinalnek. Kozben persze kuldozgetem a CV-met mindenfele, de az is ido. Tuti akkor fognak reagalni majd, amikor mar a hotel is tart karokkal var vegre, nalam igy szokott ez lenni.

0 comments:

Post a Comment