Rss

Wednesday 16 May 2012

Kezfogas es housing benefit

Ahogy egyesek szerint varhato volt, osszegabalyodtunk Simonnal, bar kis lepesekben haladunk. Szinte minden szabadidomet vele toltom, szoval gyakorlom az angolt is rendesen. Nem mondom, hogy 100%-ot ertek, de eleg okos vagyok ahhoz, hogy tudjam, mikor kell nevetni :D najo, kicsit tuloztam, azert en is szoktam dumalni, de vegre nem csak nekem kell, rengeteget tud beszelni, ami jo, mert vegre hallgathatok, es amugy sokminden aprosagban passzolunk, ami megint csak jo, es nem tudom, olyan jo az egesz, na. Fura, de jo. Na majd kiderul minden :)

Kozben megvolt a meghallgatas a housing benefit miatt. Meg jo, hogy nem hallgattam DE'-re, mert azt mondta, nem jar, pedig de, es mivel jo sok elmaradasom van, igy kozvetlen nekik fogjak utalni a lovettat, meg nem tudom pontosan mennyit, de legalabb a felet. Ez is valami, legalabb ok is latnak mar penzt, es kicsit megnyugodhatok ezugyben. 
Simontol kaptam is csokit, mert ez unnepelni valo esemeny, es persze a szulinapom is tart meg 25ig :D De jo dolgom lett hirtelen :)

0 comments:

Post a Comment