Rss

Friday 11 May 2012

Maratoni filmezes, egyebek

Hetfon reggel 11-tol este fel 9-ig csak filmet neztunk Simonnal, meg dumaltunk, meg teat ittunk, mikozben neztuk a folyora leszallo madarakat. Van egy feelingje, meg kell mondjam. A honey-marmite tea mar szokasos resze az irodaban toltott idonek. Egyre tobb idot toltunk egyutt.

Hogy a lakotarsakrol is legyen vmi, egyik ejjel D felhozott valakit, az alattuk lakoknak meg azt kellett hallgatni, ahogy dugnak meg dumalnak, hat ez igy kedves.

Szerdan megint tanfolyasra mentem, kicsit elkestem mert elaludtam, igy nem lattam az atultetes elejet, el is rontottam picit az enyemet, Nigel teljesen elhult, hogy nem sikerult jol, mar megszokta hogy minden popecul megy. Nade masodszorra mar tudtam mindent, igy jar aki elkesik, ez van. Az aspergeres sraccal nagyon jol megertjuk egymast, nem szazas, az fix, tuti ezert birom. Annyi sztorija van, szerintem evekig tudna meselni oket.  Emailcimcsere megtortent, azota is kapcsolatban vagyunk a het tobbi napjan.

Vettem vizhajtot, mert naprol napra dagadtabb leszek, es arra a kovetkeztetesre jutottam, hogy nem letezik, hogy a zsir ilyen gyorsan nojon, a viz viszont annal inkabb, es van is ilyen mellekhatasu gyogyszerem, amivel szinten felhagytam. Igy a ketto egyutt mar csak csinal valamit, mert ugy ket honap alatt felszedtem tiz kg-t, es tenyleg napi egy centivel novok, ez mar nagyon gaz..

Simonra visszaterve,  megtudta hogy 25en lesz a szulinapom, igy szombaton elvisz egy hatalmas botanikus kertbe, es megkert hogy csutortokon az Inspiring People dij atadasanak unnepsegere menjek el vele. Az mar biztos, hogy valami van, de hogy mi? Rajta nem mulna semmi, az fix, de en addig nem lepek, amig nem erzem tutira a "katt"-ot. Tul rendes ficko, nem bantanam feleslegesen.

0 comments:

Post a Comment