Rss

Thursday 3 May 2012

Hmm...

Na most az van, hogy a Hotelcare ismetelten kapja be, de tovig. Mar jo ideje vissza akarok menni dolgozni, mindenkinek igy lenne a legjobb szerintem, nekik is, mert nem viszem a penzt, hanem megdolgoznek erte, de nem, az tul egyszeru lenne, ha csak ugy vissza tudnek menni.

Ugye az volt, hogy kernek engedelyt hogy felvehessek a dokimmal a kapcsolatot. Ezt a levelet azota se kuldtek el, csak hogy huzzuk az idot. A dokim mar nem nagyon akar betegallomanyban tartani, mert nincs ra igazan oka ugye, mondta hogy kuldjem el nekik a pszichiater levelet, amit ok is megkaptak, abban benne van, hogy mehetek vissza dolgozni. Jo otlet, elkuldtem, erre annyit kaptam valasznak, hogy majd szolnak, ha tudnak valamit a visszamenetelemrol. Szoval nem vagyok ideges, mert mar nagyon dolgoznek, de valamiert huzzak az idot. Tenyleg igy erzem, es nem ertem. Szoval fene tudja mi lesz a kovetkezo par hetben. Addig is elvagyok, jarok a kertesztanfolyamra, onkenteskedem, Simonnal mulatjuk az idot, ezek mind jok arra, hogy gyakoroljam a nyelvet, es nem mellesleg elkezdtem mar egy ideje masik allas utan nezni, hatha masoknak jobban kellek, mint ezeknek.

0 comments:

Post a Comment