Rss

Tuesday 11 January 2011

Toastermaister

Na gondoltam idebiggyesztek valamit, majd szépen lassan pótolom a dolgokat.. 

Az étteremben egyre többmindent csinálok, persze van még sok dolog, amit nem tudok, pl. a telefonnal szenvedek, de azt magyarul is rühellem, meg problémás :) Ma újabb posztot töltöttem be, egy időre annyi volt a rendelés, hogy én varázsoltam a piritósokat a tálcákra, persze miért ne ragadt volna bele pár darab a piritóba. Annyira puha a kenyér, hogy elhajlik, aztán ragaszkodik, aztán kozmál. Ejnye.

Ma új tányérok jöttek, és nagyon csecsék! Végre nem az óvodai ebédlő étkészlete jut az eszembe róluk! A szervezettség nem volt éppen magas szinten, szóval volt kapkodás ezerrel, így sikerült két extra órához jutnom ma, vagyis 6:30-16:30-ig güriztem, a végére már igazán sajgott a lábam a magassarkúban, ami az új trend kb egy hónapja, és amitől akkor teljesen ki is borultam, most már kezdem megszokni. Mivel ez most nem lesz olyan húzós időszak, mint a karajcsont, így a pluszóra jól jön. Sok kicsi sokra megy.

Aztán ettől a pluszmunkától úgy bepörögtem, hogy még mindig ébren vagyok, alig bírom magam az ágy felé tuszkolni. De hamarosan csak sikerülni fog. Később összeszedem a gondolataimat, és rendbehozom a lemaradásokat. 

6 comments:

mariann said...

Na, hát ajánlom is, hogy végre szépen bepótolj mindent!
Magassarkú? Nehezen tudlak benne elképzelni!:)
De jó nagy hulye volt, aki kitalálta, annyit mondhatok!
Totál balesetveszélyes ilyen munkahoz!

Nightale said...

Magassarkús képet csinálhatnál.:) Meg eleve magadról. Látnám, hogy jól tartod-e magad meg rendesen eszel-e :) Tudom, tudom utálod, én is, de ezerévente 1 kell :)

Gabriella said...

Magassarkú? Nem túl szerencsés!
A cicák cukik!

ribizlifozelek said...

Prucsok zsenialis!

Ziebi said...

Ez a függöny mögül kinéző arc.... :D

Ypszi said...

Na igen, a magassarkú se nem szerencsés, se nem túl kényelmes, főleg mikor reggel 7től majdnem este 11-ig abban kellett szaladgálni karajcsontkor. A legrosszabb a szőnyegen, abszolút instabil, meg a konyhában, mert nem léphetsz a sarkára, mivel csúszik a padlón.. ott tipegünk jobbrabalra..

Kép talán majd lesz, egyelőre van egy béna kép rólam, egyik kolléga csinálta az étteremben, csoportkép, elbújtam, de még szerencse, mert ritka hülye arcot vágok, de legalább az egyenruhát látni rajta :) Majd előbányászom:)

Jól meg.. hát tartom magam, fogytam, kilóban nem látni, de centiben igen, már mindenhonnan leadtam pár centit és izmosodott a karom a sok tálcacipeléstől :) a magassarkútól meg a lábam lesz durván kockás :)

Amúgy a cicák (természetesen) olyan édesek, hogy a kollégáknak bérbe fogom adni őket,simogatásra:) azt hiszem csak egyikük hozta magával a cicáját,de ő Írországban szerezte az övét, szóval onnan azért kicsit könnyebb volt :)

Post a Comment