Rss

Thursday 27 January 2011

Vauuúúúúj!

Mint látjátok, kicsit renováltam a blogot, sok-sok óra alatt megtaláltam az új sablont, és sok-sok óra alatt megszerkesztettem a képet fenn, mert sehogyan sem volt jó semmisem, de végre megszületett az eredmény, nagyjából elégedett is vagyok (ami nálam nagy szó:), és hamarosan talán be is hozom a lemaradásaimat, nemcsak blogírás, de olvasás terén is. Legalábbis nagyon remélem, mert rémes, hogy mennyire nem vagyok képben másokat illetően, pedig naprakész szeretnék lenni, nem pedig ilyen elmaradott. Ejnye no.

Addig gyönyörködjetek az új külsőben, és a szuper időjárás előrejelzésben, amivel én képes voltam hosszú percekig eljátszani :D

8 comments:

Ziebi said...

Most veszem csak észre, hogy az ott a silly walks-os plakát előtt az a cica..hogy ez egy kép...mikor először néztem, aszittem odamontíroztad :D

euthymia said...

jó, hogy szóltál, mert máskülönben nem láttam volna ezt a csudi új formát!! Readerben, nem mutatja :) :) de feljöttem és megcsodáltam! Tényleg király!! :)

ribizlifozelek said...

Nagyon jo lett!

mariann said...

Szép lettél!
Várom a hosszú-hosszú beszámolókat!

Ypszi said...

Egyelőre igyekszem bepótolni az elmaradásokat, amiből van bőven, természetesen ha valami hirtelen nagyon izgalmas dolog történik, akkor azért megirom. De ez egyelőre nem fenyeget.. kivéve, ha Viggo közben idetalál, mert mielőtt eltűnnék vele évekre egy lakatlan szigetre, azért idebiggyesztenék egy üzit, hogyaszongya "gone fishin" vagy valami hasonlót :D

A kinézeten azért persze van még mit gyalulni, majd szép lassan meglesz az is, egyelőre elegem van a szerkesztgetésekből:)

P_anka said...

Húúúú, nekem már most is nagyon tetszik :) Várom a további fejleményeket ;)

mariann said...

Nagyon jó ez a kis idojárás-izé, honnan van?
Akarok én is!

Ypszi said...

Mariann,
ott egy link, hogy yowindow, és az oldalon jobboldalt felül van egy ugyanilyen, és hogy free weather widget.. és akkor ott :)
Én mondjuk nem ilyet kerestem, de aztán nagyon megtetszett :)

Post a Comment