Rss

Monday 27 September 2010

KETTŐ - Fuvar 2.

Mára eljutottam abba az állapotba, amikor már 95%-on állok, a maradék 5% úgy néz ki, mintha 55% lenne még hátra, Káosz Kapitány röhög a markába, és egyáltalán nagyon nincs kedvem semmit sem kezdeni az egésszel, legszívesebben csak lefeküdnék aludni, és felkelnék szerdán, már Londonban. Majd valahogy így is lesz ez egyszer, ha Pyry és Ricardo végre befejezik a csillagkapu építését. Húzzatok bele srácok. Tudom-tudom, a piknik is azért volt, mert alkatrészt kerestetek.. vágom!


Nade.. sikerült nagy nehezen összepakolnom a cuccokat, kirángattam a konyhába majdnem mindet. Vannak az "eladni" dobozok, amiket majd Nóri segít pénzzé tenni. Irdatlan munkája lesz vele, de én meg olyan jófej vagyok, hogy a vételár 50%-át zsebre teheti ennek fejében. De szerintem majd kell segítség neki, mert tényleg durván sok apróság volt, amit nem szívesen dobtam volna ki, pláne annak a tudatában, hogy az emberek olyan dolgokat is megvesznek, amit te lehet hogy kukapozitívnak ítéltél. A kupac másik fele (3 táska és egy doboz) pedig majd utánam küldendő, ha már kicsit beilleszkedtem, stb. Szerencsére az, aki kiszállít, azt mondta, hogy csomagot is visz ki, ha kell, persze nem ingyen, de mindenképpen sokkal olcsóbban, mintha postára, vagy futárra bíznánk a dolgot. És sajnos volt egy harmadik kupac, mégpedig a jajnemtudomeldönteni. Az edénykészletem került ide, mert nagyon megszerettem. A hivatalos neve vmi ilyesmi: 18 részes indukciós Hoffburg edénykészlet. Na. Van hozzá még kártyám is, 35 év gari, stb. Ha eladom, töredékét kapom, és egy sokkal vacakabbat vehetek az árából majd. Szóval ez ilyen nagy dilemma, majd kitalálom.

Nagyon nehezen szántam rá magam a suvickolásra, pakolásra. Viszont rájöttem, hogy végülis én szeretem az esőt, ha épp nem dörög, meg villámlik, mert kimentem ragszalagért az intersparba (cirka 1km), az eső szakadt kegyetlenül, és alig volt ember az utcán. Jaj, nagyon élveztem:) 
Puceválást időnként mindenféle dologgal hátráltattam: ettem, ittam, kimentem nasiért, kicsit leültem, evés-ivás közben szigorúan filmnézés, ezt még megvárom, jaj ez izgi, még öt perc, szóval gátoltam magam ahol csak tudtam, annyira nem volt kedvem az egészhez. Már nagyon túl akarok lenni az utazáson. 

És mivel mostanában angolul nézem a sorozatokat, ezért még csak a háttérben sem tud film menni. A szinkronról kb akkor szoktam le, mikor az egyik CSI részben a closed ajtóból nyitott lett, és értelmetlen lett így a mondat, hogy "a bejárati ajtó nyitva volt, ezért jött be itt hátul" bakker. Na meg úgyis kellett tanulnom az angolt :) Azért a nap folyamán sikerült két egész részt megnéznem a Being Human-ből, persze ráfogtam, hogy a nyelvet gyakorlom. Csak ne kelljen takarítanom:)

Frank később küldött sms-t, hogy 4 körül indul, és akkor azért sikerült erőt vennem magamon. 7 után érkezett csak meg Petivel, kicsit eltévedtek a városban, valamint a szakadó eső sem segített. Szerintem Frank valahol máshol akart lenni igazából, de olyan kedvesen diplomatikus volt. Mondjuk végülis ingyé megkapta két dvd-állványomat, rájuk cuppant mikor az első adag cumó Pestre költözött. 

Ki is derült elég gyorsan, hogy nem volt jó ötlet mindent a konyhába rakni, mert bár az ajtóhoz közel van, de elég nehezen fértünk el hárman a dobozok között, kerülgetve a macskaeledelt, és a porszívót. Az este én még vagy háromszor rúgtam fel a vizestálat.  

Rendesen kipurcantunk a négyemeletes pakolászásban, Peti a könyvesládát itt akarta hagyni, de nem úszta meg, Frank időnként szitkozódott, de nagyon ügyelt arra, hogy én azt higyjem, hogy örömmel teszi :) Nem tudtam eleget hálálkodni és megígértem, hogy mire valamikor egyszer meglátogatnak, feltérképezem a jó kocsmákat, amit majd végigjárunk. El kell különítem erre egy külön bankszámlát, ahogy a fiúkat ismerem. Majd csinálok egy kocsmatúra alapot :))

Közben azért olyan szerencsétlenek voltunk, hogy egyrészt Peti elfelejtette odaadni a pénzt, amit Nóri küldött, a már eladott cuccok árának a felét, valamint az egyik cucc felét elvitték, másik fele itt maradt. Nem fért be az ugribugri (trambulin vagy mi a tököm a neve), és a súlyzókészlet. A máltaiaknak való ruhás szatyrokról már az elején lemondtam, hogy el fog menni, végülis mszsz itt is van. 

Úgy negyed tíz körül végeztem a srácokkal (ehhehh.. szövegkörnyezetből azért ne vegyük ki ezt a mondatkezdést;), aztán kicsit levegő után kapkodtam, aztán gyorsan befestettem még a hajam, mert már látszódott a lenövés, és nem tudom kinn mikor hogyan tudok majd ilyen műveletet csinálni, mármint nyugodt körülmények között. És még gyorsan behoztam a sorozatokat érintő lemaradásaimat, annyinak kezdődött most az új évada, hogy nem győzöm majd nézni őket. A csütörtök amúgy igazán durva nap, 4 sorozat is lesz ezeken a napokon, azok közül, amiket folyamatosan nézek, és a péntek is még ilyen. De ez már másik téma :)

0 comments:

Post a Comment