Rss

Wednesday 22 September 2010

Szállás-állás

Ugye a címet még nem tudom, mert az túl könnyű lenne, de ma felhívott D, miután megírtam sms-ben (blogot olvasni nincs ideje, na meg ki vagyok én, hogy foglalkozzon velem:), hogy tuti ezer százalék, hogy én 29-én ott fogok vinnyogni Londonban. És akkor elcsacsogta, hogy nyugiii, 29-ére lesz szállás, sőt, kérésemnek megfelelően igyekszik meggyőzni J-t, hogy készítsen már egy nyomorék fotót nekem, hogy lássam kb milyen mekkora, de az agyi deficitemet nem említette neki, hogy tulképp azért kell az egész, mert túlszervező és idegbeteg vagyok.

Nade akkor a lényeg igazából, hogy tessék drukkolni megint (még mindig), mert alakulás van, és remélem jó irányban. A helyzet az, hogy mikor először arról volt szó, hogy én és London, meg beautiful friendship, akkor úgy volt az kigondolva, hogy ha már D úgyis szállásokat ad ki, akkor majd én nála. Nade D jókislány, betartja a szabályokat, és egyik házánál sem volt engedély a landlordtól, hogy ő oda mindenféle szőrös, négylábút beenged. És aztán jött az ötlet, hogy van a J, aki kicsit máshogy kezeli a szabályokat, elvégre úgysem ellenőrzik az embert állandóan, szóval ott lehetek cicákkal, őt nem zavarja. Ettől ugye kicsit félek is, mert azért nem szeretném, ha a többi lakó kiutálna, mert nekik macskákkal KELL együtt élniük, hiába, hogy nem lesznek egy légtérben velük, az emberek furcsák tudnak lenni, na.

És akkor most azt rebesgette nekem D, hogy vesz ki új házat, ahol lakott már macsek, ergo nagy az esély arra, hogy megkapja az engedélyt a landlordtól, és ha ez így lesz, akkor kb 1 hónapot kell csak kihúznom J-nél, ami szuperfantasztikusan hangzik, mert az elején D-n fogok csüngeni anyagilag, aki nagyon drágalátos módon közölte, hogy ha X fontot elkülönít nekem az elég lesz-e, amire én majdnem lecsuklottam a fejemet, mert a fele is elég az első 1 hónapra kb. Szóval tessék csuriban hagyni az ujjakat a megérkezésem után is, hogy meglegyen az engedély a landlordtól, mert tökjólenne! 

Ami viszont annyira nem jó, de hát megoldjuk, hogy D olyan úri huncutságokon töri a fejét, mint pl a nyaralás, és amikor én megérkezem, ő nem lesz ott, brühühü, elhagyott, ázó kiskutya leszek, papundeklidobozban, de fura módon nem ijedtem meg mégsem, amitől aztán mégis megijedtem kicsit, mert a segítsége ott lesz, aki A, de azért időnként úgy hívja mint engem, amiből nincs gond, amíg nem vagyunk ott mindketten:) 

Ez a helyzet most, tessék összevissza drukkolni ám, de nagyon!

3 comments:

Anonymous said...

Alakul azért sztem.
Menni fog.
Egyre jobban.

Anonymous said...

Pillanatra sem hagyjuk abba a szurkolást, amíg nem vagy kinn, és nincs állásod+lakásod! :)

Ypszi said...

Alakul-alakul, bár ezek a dolgok még nem biztosak ugye, de azért több, mint a semmi.

A drukkolást meg nagyon szépen köszönöm, tényleg kelleni fog :)

Post a Comment