Rss

Sunday 6 May 2012

Tesoooooooo!!

Jihee, jihaaa, vegreeee! Kicsit mondjuk elkavartunk az elejen, de csak megtalaltuk egymast. Tesom a baratjaval jott, legalabb ot is megismertem, ugy se hallottam rola semmit meg, idiota kerdesekkel bombaztam oket, hogy miota vannak egyutt, meg ilyenek, amiket a szigoru apa szokott feltenni. Szerencsere kihagytam a mikaszandekaid cimu sorozatot, annyira nem eltem bele azert magam a szerepbe. Kicsit szorakozott voltam, na. Egy kis iddogalas utan bevettuk a Towert, ami amugy nem tudom, de nem egy nagy szam, szerintem. Vagy nem lattam mindent. Igazabol egy irdatlan nagy muzeum az egesz. Mondjuk a kinzoeszkozos resz tetszett, de a tobbi csak olyan volt, mint mashol: fegyverek, pancelok, koronak.. najo, ez utobbi erdekes volt, mert nem lehetett csak ugy korbeallni a kulonbozo kiralyok koronait, hanem mozgojardan lehetett ketoldalt megtekinteni oket, szoval nem volt ido zsebredugni vasarfiakent. Mondjuk hogy a koronozasi kiskanallal mit csinaltak, arra nem tudtunk rajonni. 

A Tower utan setaltunk egy nagy kort, atmentunk gyalogos hidon, ahol egy kiralynak (esetleg kiralynonek??) oltozott egyen inzultalt szinte mindenkit, egyszer engem is majdnem elkapott, de sikitva menekultem, lattuk a Globe Szinhazat is, ahol Shakespeare ugykodott anno. De a lenyeg, hogy dumaltunk sokat, es teljesen olyan volt, mintha csak par napja lattam volna utoljara Bernit, nem pedig majdnem ket eve. Mi mar csak igy felvesszuk a fonalat, ez szerintem nem rossz. Osszel megint jonnek, remelem akkor tobb ido lesz rajuk, nem csak egy kis delutanocska :/

(Itt is voltak kepek, de eltuntek jol:( )
  


0 comments:

Post a Comment