Rss

Saturday 20 October 2012

Bye-bye Ruben

Ruben hazamegy spanyolhonba, mert valami gond van a csaladban. Talan valaki beteg, en nem kerdeztem, nekem meg nem mondta, fel fullel ennyit szedtem ki. Sekou mar egyszer felhozta, hogy csinalhatnam a K1-es poziciot is, ami hajnali 5kor kezd, es sut-foz-kistakacs. Szoval egy ideje mar keszultem a dologra, de nem lett belole semmi, viszont szeptermber elejen elmegy (azaz elment) Ruben, es lehet egyszerubb lenne valakit az en helyemre felvenni, engem meg betanitani az o helyere. Meg talan jobban is jarnank, mivel mar van egy alapom, nem hirtelen kellene oriasi informaciomennyiseget a fejembe gyomoszolni.

A dolog csak piciket remiszto. Ket dologtol felek csak. Egyik, hogy az 5 orai kezdessel ugy 3 orai keles jar, ami visszagongyolitve este 7 ora koruli fekvest hoz maga utan. Na marmost ez egyszeruen lehetetlen ebben a hazban.Ugyis mindig lesz valaki, aki hangoskodik, mert annyira keptelenul bonyolult csendben becsukni az ajtokat, meg csukott ajto mellett elni, es ugy zuhanyozni hajnalban, hogy ne csapkodjuk oda a zuhanycsovet huszmillioszor a kad oldalahoz. Ezek annyira nehez es megvalosithatatlan dolgok, hogy itt mindig hangoskodas lesz ugy 9-10ig, vagy ugye meg tovabb.

A masik felelmem a szallitmany. Azt is nekem kene fogadni, es az nem piskota. Tobb doboznyi fagyasztott cuccok, roppant nehezek, es egy szuk lepcson kell minden lecipelni az alagsorba, ahol a huto-fagyasztoszoba van. En mar suly nelkul is bizonytalan vagyok azon a lepcson, nem hogy tobb tizkiloval a keblemen rohangaljak. De ez meg megoldhatonak tunik, ami nagyon nehez, az var max, es csabos szempillaimat rebegtetve megkerem az Igazi Ferfi kollegaimat, hogy segitsenek. Persze egyik sem az, csak hirtelen, ott, abban a pillanatban :)


0 comments:

Post a Comment