Rss

Sunday 7 November 2010

Az első mérgezés és az első átvágás

helyett valami más történt. Megvizualizáltam a közeli Tescot, és legelső vásárlásomkor az előző nemvevő nemvásárlása az én kontómra történt, mivel a nagyon okos kasszás nem törölte a tranzakciót, miután az illető elállt a vásárlási szándéktól. Én meg ugye fejben mindig kiszámolom, hogy mennyit kellene fizetni, nem is stimmelt, el is kezdtem bogarászni a blokkot, majd a biztonsági őr jött oda teljesen magától, hogy megkérdezze, minden stimmel-e, majd mikor felvázoltam a tényállást, segített megoldani a helyzetet, egy pillantás alatt visszakaptam az egy font különbözetet. Na ilyenkor érezni igazán, hogy ez nem Magyarország :/

A tékozló lakók visszajöttek, még megölelve is lettem, ami nálam syntax error, szóval csak álltam ott lemerevedve. Egy hétre beköltözött egy nagyon életképtelen pár, ezek nagyon egymásra találtak, még a sütőt se tudják kikapcsolni segítség nélkül, és ez most nem túlzás volt!

A mérgezéssel az a helyzet viszont, hogy nagyon okosan úgy körbefújtam a szobám bogárírtóval, hogy majdnem magammal végeztem. Teljesen felforgattam a szobát, hogy mindenhova fújhassak, ahol nem akarok bogarat, viszont így sikeresen elbarikádoztam az ajtót. Mikor már kezdtem érezni, hogy az a pici ablak nem szolgáltat elegendő friss levegőt, addigra már taknyom-nyálam egybefolyt, nem is láttam rendesen, úgy rontottam a wc-be sugárban hányni. A macskákat persze deportáltam a művelet előtt a fürdőbe, ennyi eszem azért volt. Lenyomtam egy liter tejet, és egy ideig az utcán levegőztem, míg úgy nem döntöttem, hogy most már megmaradok, és valószínűleg a szoba is toxikus anyagtól mentes. Sikerült a halálba rántanom 11 bogarat, egy további még reggel a kólámba fulladt bele, és a macskák is elföldeltek egyet az alomba.  Persze amikor feküdtem volna, nem megjelent az utolsó mohikán a párnámom?? De mint tudjuk, Csingacsguk nem éli túl a sztorit, hát jó Cooperként kiírtam a történetből.

Időközben a 14-es - egy kisebb tehénkére is jó - szoknyám lecserélődött 10-esre, mert sikerült annyit fogynom a folytonos rohangálástól. Ez azért nem olyan nagy trauma :)

0 comments:

Post a Comment