Rss

Thursday 25 November 2010

Ne ugrálj a wc-n!

Használat közben pláne ne! Az úgy volt, hogy éjjel elmentem pisilni. A művelet közben megcsiklandozott valami. Odanéztem, és egy ágyi poloska szánkázott végig rajtam, mint valami humanoid feketepályán. Hát ugrottam egy akkorát, hogy takaríthattam magam után! És ez egyáltalán nem vicces!

A szállodában egyik nap megjelent a "Mama", az atyaúristencsászárnő, a főfő tulajdonos, egy töpörödött kis indiai nénike személyében, akitől aztán mindenki összefosta magát, úgy álltak vigyázzban. Én meg ugye azt se tudtam kicsoda az anyóka, mikor megkérdezte, hogy reggeli után mit csinálunk a tejjel, én éppen fél lábon álltam, másikkal az ajtót nyitottam magamnak, két kezem fullosan tele gyümölcstállal, szóval diplomatikusan odarittyentettem, hogy ha még fel tudjuk használni, akkor hűtőbe tesszük, ha nem, akkor kiöntjük. Na ebből akkora balhé lett, mert én nem tudtam, hogy mit kell hazudni a tulajdonosnak! 
Honnan a retekből kell nekem tudni, saját magamtól, hogy mi a jó válasz, igazat kell-e mondani, vagy egyáltalán nem a köjál titkosügynöke-e az illető? Szóval le lettem cseszerintve, elég durván, mert utána ott állt és előtte kellett összeöntögetni az asztali kis tejtartókból a tejet, amik ugye 4 órát álltak kinn. Vágom, hogy Indiában egy tálból isznak a patkányokkal, de azért ez már túlzás. De hát ugye én vagyok a hülye, mert nem látok a fejekbe, így nem tudtam, mit kell hazudni. Tényleg én kérek elnézést. Nagyon kiakadtam ezen. 
A kantinban is be lettek fenyítve, akik kaját mertek kidobni, hogy nincs pazarlás. 

Közben megvolt a második bogármészárlás, de most nem kellett a cicákat autóba rakni, kibekkeltük a két órát a konyhában, ott úgysincs ágyi poloska. Elég nagy utat kéne megtenniük az ágyakig éjszakánként, szóval amelyik odaköltözött, azt már biztos kiszórta az evolúció. Másnap megjött az új ágyacskám. Magasított, meg fém, így elég nehéz lesz a kis dögöknek felmászni hozzám. Bár két irtás elég szokott lenni, én már olyan bogárhisztériában voltam, hogy úgysem tudtam volna elaludni abban a fakeretes ágyban. Kis segítséggel összetákoltuk, nagyon kis faszagányos lett. 
Igaz, lehetne picit magasabb, és akkor alá lehetne ülni, de így is marha sok helyet megspórolok vele. 

A ház is kapott ajándékot, bár nem tőlem. Új főcsapunk lett, és erről már mindenki tudja, hogy hol található.

2 comments:

ribizlifozelek said...

Éttermi alapszabály: kaját nem dobunk ki. Erre van a Sunday brunch.

Ypszi said...

Az mar biztos, h mashogy tekintek az ettermekre, szallodakra, barmilyen kajaldara ezek utan... :)

Post a Comment