Rss

Thursday 4 November 2010

No te tokes las pelotas!

A fenti mondat nyersfordítása: Ne vakard a tökeidet! Természetesen az új spanyol srác nyelvleckéinek áldozatai lettünk, cserébe a fiúk megtanították a pinázásra. Szép kis társaság, ugye? De legalább nem unatkozunk :)
A szociális életem új kerékvágásba került, amit akkor vettem észre, mikor Jihye ebédnél a tányéromat "Hát nem is kedvelsz?" felkiáltással az övé mellé tette, ellentmondást egyáltalán nem tűrően. Kezdenék beilleszkedni? Pedig még az első fekete lovas se jelent meg..

Amúgy nincs is jobb móka, mint sebtében á la carte-os poharat forró, ecetes vízzel tisztítani. A matéria időnként annyira az agyunkra megy, hogy pajzán vicceket mesélünk. Nekem annyira jól ment ez, hogy a lányok majdnem beleestek az üveg elválasztófalba a röhögéstől. Ehelyett inkább később a padlón vigyorogtunk, szó szerint. A vihogást egy megfelelő kompozícióba állított egy-banán-két-mandarin szoborcsoport váltotta ki. Én egyébként is mosolygósabbra sikerültem aznap, mert Donka, a bolgár lány nem akarta elhinni, hogy csak egy hónapja vagyok itt, mert állítólag olyan jó az angolom. Najó, annyira persze nem olyan jó, de mégis jól esett na, a kis árva önbizalomhiányos lelkecskémnek.

Az i-re a pontot, vagy inkább a vesszőt az tette fel, mikor éjjel arra ébredtem, hogy egy hívatlan, de annál potrohosabb vendég masírozott az arcomon. Lesz még egy bogárírtás :/

0 comments:

Post a Comment