Rss

Saturday 28 May 2011

Boldog méhecskenap

Ez a Naveed komolyan kiidegel. Meló után húsz percig magyarázott, lerajzolta az üzletet, elmondta hogy hol kinek mi a feladata, aztán a végén kiderült, hogy az egészet azért kellett végighallgatnom, mert hogy én a salátás részlegnél leszek. Ez így, egy mondat lett volna, ehelyett húsz percig hallgattam a rizsát. Már beépített bólogató effektem van. Meglátom, és már bólogatok, hátha hamarabb szabadulok. Agyamra megy ez az idióta pasi.

A. meg felhívott, és énekelt nekem szülinaposat, ami nélkül azért jobb lett volna, de tény, hogy emlékezetessé tette, sose fogom elfelejteni :)) 

Amúgy hamarosan én fogom nyitni a boltot, mert Farwa szokta, de ő holidayre megy, Kriszta meg nem vállalta, maradtam én. Izgi lesz, hát kíváncsi vagyok. Legalább hamarabb végzek, az csak jó. 

És hogy meglegyen a mindannap Miténtudom adag is, most elkapott, hogy én őt ne figyeljem meg. Nézek rá nagy őzike szemekkel, hogy ez miről beszél. Hát a kamera az ablakban! Ja, amivel a rókákat veszem? Milyen rókákat? Én biztos őt figyelem meg, utána kémkedek, és vegyem le a kamerát, mert személyiségi jogokat sért. Akkor mindin turistát le lehetne csukatni bakker, ha a közterületen videózás törvénysértő lenne. De ő csak pampogott, hogy én őt veszem. Ja persze, nem tudok nélküle élni, és minden szabad pillanatomban azt bámulom, hogy mikor pattan fel a rozsdás bicajára, hogy drótot lopjon. Ja, hogy a lelkiismerete nem tiszta? Hát van ilyen. De szar kém is lennék, ha ilyen hamar lebuknék. És amúgy tényleg a rókákat vettem azzal még anno, viszont most azért tettem az ablakba, mert csiptetős, és máshol nem volt hely. Mégcsak a géphez sem volt csatlakoztatva :D

0 comments:

Post a Comment