Rss

Friday 20 May 2011

Konfliktusok

A napokban volt egy kisebb konfliktusom Naveeddal. Visszajött a drága, már ez egy konfliktus-forrás :) 5-ig szólt a műszakom, de szokás szerint negyedkor még a kasszában voltam. De szóltam, hogy nekem 5-kor tényleg el kell mennem, mert a közeli állatbolt csak 6-ig van nyitva szombat lévén, és már tényleg kaját kell vennem a cicáknak. Sajnos pont ott volt Fernandes is, meg a tulaj, szóval fültanúi voltak. Azt mondja Naveed, hogy jó, hát menjek, nem gond. Aztán épp hazafele tartok már, az utcánkban voltam, hátamon mázsányi macskaeledellel, mikor hívott, hogy mégis vissza tudnék-e menni, mert rettentő busy az üzlet. Ó, hát jobbkor nem is szólhattál volna, szóval sarkon fordultam, szó szerint, és húztam vissza, fél óra múlva már a kasszában álltam. A pluszóráknak csak örülök, ez is 3-mal több, sok kicsi meg sokra megy. 
Később elkapott Fernandes, hogy hát a délutáni jujelakarokmenniötkor performansz nem jött ki jól, de elégedett, mert visszajöttem, és jó munkát végeztem, és egyre jobb vagyok, csak a vevőkkel kéne többet kommunikálnom. Máskor meg pont az van, hogy gyorsan, gyorsan, hát találjátok ki :)
Amúgy annyira fejlődök, hogy már a néma vendég mutogatásából is rájövök, hogy mit akar, ez azért szerintem elég jó. Élvezem, mikor minden flottul megy, tökjó!

Miténtudom (ki más?) megint nyitva (riglit kiakasztva) hagyta az ajtót, amikor elment, és valami benzinest mosott az egyik mosogatószivaccsal, és odarakta a tisztákhoz, én meg észre se vettem, és azzal mosogattam el. J szólt, hogy valami büdös, hát bakker. Aztán kiderült, hogy többen panaszkodtunk miatta, hogy hazahord dolgokat, hogy bunkó, hogy nyitva hagyja az ajtót, stb.  Erre ki lett letámadva? Persze hogy én. A végén még én voltam a rossz, és különben is, a macskáim hangosak, mert a konyhából lehet hallani, ha kaparnak. Mert a konyhában amúgy sok ember alszik, szóval ilyen vitába belemenni meddő dolog. Valami ilyesmi volt.
- Múltkor ki hagyta nyitva az ajtót?
- Hát én.
- De minek hagyod nyitva? Bárki bejöhet.
- Mikor hagytam nyitva?! Mikor?!
Öööö... szóval lehetetlenség bármit megbeszélni, azt hiszem, sejtitek miért. Szerintem még öt perc, és az esőért is én vagyok a felelős. Vagy a szárazságért, ami éppen jön. Ő persze üvöltözhet amúgy velem, mert nem is üvölt, csak erős a hangja, ahogy amiket hazahoz, az se szemét, hanem hulladék. 

Tényleg alacsony az a kerítés, bárki átugrik rajta...

0 comments:

Post a Comment