Rss

Tuesday 24 May 2011

Evaluation és kék szemek

Hát ezt is megértük 1.5 hónap után, hogy értékelve vagyok. Meló után elkapott Naveed, ha tudom, akkor nem jelentkezek ki a rendszerből, mert egy órát elvett az életemből. A lényeg az volt, hogy keményen dolgozom, jó csapattag vagyok, nem nézem folyton az órám, hogy elhúzhassak haza, hanem megvárom míg elmegy a nagy tömeg, és hogy ő milyen nyugodt, mikor a frontline-on vagyok, és hogy van ám helyem a Subwaynél, nem is kicsit, és látni, hogy élvezem a munkám. Csak az a baj, hogy picit lobbanékony vagyok, és ezen változtatni kellene. Igazából nem értettem, hogy ezt mire érti, nem mindig mosolygok, meg lehet, néha türelmetlen vagyok, de lobbanékony? Fene tudja, így utólag én már nem tudom, akkor meg nem szóltak. De lehet, hogy ez csak a nekemmostazegyszerötkorelkellenemennem esetre gondolta. De ha rákérdezek, tuti még egy órával később érek haza, szóval inkább csak bólogattam. Leírtuk a dolgokat egy a4-es lapra, meg aláírtuk mindketten. Ez kicsit fura volt. És majd tessenek erre is emlékezni, mert ez is fontos lesz később.

Koki éjjel úgy ugrott fel az ágyra, hogy majdnem leesett, és a szemembe kapaszkodott meg, ennek az lett az eredménye, hogy telivéreztem a párnámat, és lett egy szép monoklim. Szerencsére a szememet félcentivel elvétette, viszont gyönyörűen néztem ki. Pávák gyűltek az ablakom alá udvarolni, olyan színpompás lettem!

Az értékekés utáni napon Farwa (aki betanított) is megdícsért, hogy a back area-ban csak az én hangomat hallani, mert mindig mindent visszaismétlek, vagy megkérdezek a vevőtől, és ez jó, mert ugye így kevesebb a hiba. Hát nem sok elrontott szendvicset csináltam, az tény. A kasszánál még lassú vagyok, nem találok mindent, Kriszta ilyenkor mindig belenyúl, ha mellettem dolgozik, és csak azt látom, hogy nyomogat valamit, aztán kész, de ezt nagyon nem szeretem, mert nem tudom miket nyomogatott, meg most ő áll a kasszában, vagy én? Jójó, csak segíteni akar, de ezzel többet árt. Az ilyen dolgok miatt egyszerűen nem tudok rajta kiigazodni.

És hogy a mindennapi Miténtudom meglegyen, egy újabb szösszenet főhősünkről. A napokban a konyhai kést fabrikálta a bicaj elejére, aztán nem sokkal később drótokkal jött haza. Nos, szerintem ha kés kell hozzá, akkor nem találta a drótokat, hanem hogy is fogalmazzak, izé, szóval kölcsönvehette, csak nem tudnak róla. Nem mintha késsel bicajozni amúgy nagyon rendben lenne. 

0 comments:

Post a Comment