Rss

Saturday 7 May 2011

Macskázás és egyéb állatságok

Ma volt itt DÉ, leellenőrizték a zárakat, tűzvédelmi ellenőrzés keretében talán, itt volt Apryl is, és amíg a bejárati, meg a külső tolóajtó közötti részen megcsinálták a parkettázást, levittem a Kokit, hogy ismerkedjenek össze. Kinn lecsücsültünk a napsütésben a földre, és Apryl nagyon bátran megsimogatta Kokit, aki meg heves dorombolásba kezdett, közben meg próbált rájönni, hogy merre is van ő most. Az utcán sose járt még, úgyhogy rövid időn belül meg is ijedt a fura hangoktól, így visszavittem.
A ház majd kap egy új porszívót, találtam egy tök jót a neten, és pont akciós volt. A régi nagyon hangos, és nagyon nem szív, szóval az elmegy majd charitybe. Eredetileg úgy volt, hogy nincs messze az argos, ahol a porszívók teremnek, és majd melóból hazafele beugrom érte, de éppen dögrováson voltam megfázásból kifolyólag, így mondtam a többieknek, hogy ha szeretnénk a porszívót hamar, akkor el kéne menni érte. Na jött az anyázás, hogy miért nem DÉ hozza, és különben is, de ész érvéket felhozni teljesen hasztalan volt, hiszen mint tudjuk, nem érdemes hülyékkel vitázni, mert legyőznek a rutinjukkal. Szóval nem ment el érte senki, és így egy hetet várhattunk, míg DÉ-nek jó volt, és elhozta. Nekem mondjuk tök mindegy volt, nekem van morzsaporszívóm, így az én szobám mindig tiszta.

Az elment lány helyére már jött is egy új, E. Csendesnek tűnik nagyon, aztán persze majd elválik.

Subwaybe manager-csere volt, Naveedot elrakták valahova, mi meg kaptunk egy tök újat, nem perwollal mosva. Még csak most tanulgatja a dolgokat, de parancsolgatni már tud. A please véletlenül sem esik ki a száján, nem leszünk így jóban. De ő legalább nem vigyorog idétlenül. Viszont rém idegesítő, mikor pattog, hogy dolgozzunk, miközben nincs mit csinálni, és csak megnéztük az új rota szerinti beosztást. Leálltunk vagy húsz másodpercre, juj, micsoda kiesés! Krisztának közben sikerült tíz centi magasságról leejtenie a kártyaterminált, az meg azóta nem hajlandó működni, szóval minőségi áru volt, így most minden rendelés előtt el kell mondanunk, hogy, sorry, de cash only. Mert hiába van a vevők orra elé kirakva egy táblán, amin ott van, 90%-uk nem veszi a fáradságot, hogy elolvassa, és rém ciki, mikor a kasszánál derül ki, hogy mégsem lesz kifizetve, és vissza se tudnak jönni kp-vel, mert a közeli automatát meg kifosztották már órákkal ezelőtt. 

Fernandes-zel amúgy leültem beszélni, nem tudom mennyire volt jó ötlet, de rohadtul nem komálom, mikor ölelget, meg fogdos, akármennyire is baráti szándékkal teszi, egyszerűen idegesít és kész. Szóval mondtam neki, hogy bocsesz, ez a szitu, nekem ettől feláll a szőr a hátamon, én ezzel nem tudok mit csinálni, de te igen, ne fogdossál. Aztán utána állandóan felhozta ezt poénnak, én meg nem röhögtem. De amúgy egész jól fogadta, végülis három napja fogalmaztam már, csak sikerült úgy elmondanom, hogy nem sértődhet be. Persze féltem, hogy rosszul sül el a dolog. Azt mondta, értékeli az őszinteségem, és megpróbálja tiszteletben tartani a kérésem. Na, csak így is legyen. Aztán lehet, hogy jövő héten kirúg :)

Jaj, hát nagy hír van, drogosokból P elköltözött, hallelujah. Aznapi naplóbejegyzésem: "egy fasszal kevesebb". Na hát ennél jobban nem is fogalmazhattam volna. Miténtudomék követhetnék a példáját, nehezen viselem az ekkora ostobaságot, komolyan érzem, ahogy a sötétség áthúz a falon. Mert persze a velem szomszédos szobában laknak. 

0 comments:

Post a Comment