Rss

Tuesday 30 April 2013

A varva vart vizsgalat

Marcius eleje ota teljesen kivagyok. Mindenfele dolgok tortennek mostanaban, penzproblemak, hulye bipolaris fejem, ocd, idiota ex, akivel egyutt kell elnem, idokozben vert hanyok (endoszkopia az kulon sztori), aztan egyik nap talaltam egy csomot a bal mellemben. Na itt rogton kihagyott a szivem, meg a tudom, meg ugy minden, mert anyamnak 45 evesen volt mellrakja, aztan 51 evesen elvitte a tudorak, ahogy nagyanyamat. is. Rohantam a dokimhoz, hogy mi van, megvizsgal, tapogat, hat az ott van, de varjak a kovetkezo mestruacio vegeig, hatha elmulik. 
Nem mulik, visszamegyek, masik doki (elozo vmi helyettes volt, sose lattam), aki nem erti miert nem kuldtek rogton ultrahangra a csaladi hatterem miatt. Azonnal ad papirt, hogy azzal tudok online idopontot kerni. Kerem, megvan, tiz napot kell varni. Itt 35 ev alatt ultrahangoznak, nem mammografiaznak, nekem meg meg egy honap kell hozza.

Kozben ugye korhazban vagyok. De ez nem is volt gond, sot. Atvittek a vizsgalatra kedden, akkor meg csak megint beszelgetesek, kerdesek, tapogatozas, de rogton kapok ultrahangra masnapra idopontot. Megint atvisznek (megyek labamon, de noverke kisert el). Ultrahangon latjak hogy jo sok cisztacskam van, de vagy tizenot kepet csinalt, nem csak a bal, de jobb oldalon is (ott csak 2-3). A csomo viszont nem egyertelmu hogy micsoda, mintat kell venni. Helyi erzestelenites, aztan jott a nagy tu, amit nem akartam latni, de kesobb a helyen egy 2mm atmeroju lyuk tatongott, szoval jo hogy nem lattam. 

En mar itt teljesen kesz voltam, a szivem ki akart robbanni. Es akkor mondtak, hogy ne ijedjek meg, lesz egy hangos csattanas. Csak elfelejtettek mondani, hogy nemcsak hang lesz, hanem jol meg is csip vagy mi, nem tudom elmondani, szoval belerandultam rendesen. Meg kellett ismetelni. Masodszorra eltalaltak egy eret, omlott belolem a ver, 15 percen keresztul nehezkedett ram a noverke, mikozben ket kezzel szoritotta a mellkasomat, es cserelgettek a hatalmas "parnakat". Na itt mar majdnem elajultam, remegtem, es bar a vertol nem vagyok rosszul, ezesetben kivetelt tettem. A masodik csattanassal amugy hatalmas fajdalom is jott, majd megvesztem, ez kesobb enyhult, csak neha hasitott nagyon bele, de gyogyszert ugye nem kaphattam akkor meg, el kellett viselnem.

Eredmeny most penteken, akkor elmondjak mit kell csinalni a cisztakkal, mert fogalmam sincs semmirol. Kicsit kaban hagytam el a rendelot, es meg egy ideig ulnom kellett, ugy remegtem, kaptam kotest, amit 24 ora mulva cserelni kellett, es egy ujat, amit meg 24 orara fel kellett aztan tenni. Meg mindig kek es zold es lila es sarga a borom egy tenyernyi helyen. De mar csak 4 nap, es vegre nem kell idegeskednem, mert ez volt az utolso csepp a poharamban az utobbi idoben, es ezert is latogatott meg a dilidokim is, mert aggodott, hogy nem eleg hogy ezer bajom van, meg korhazba is kerultem. Amugy erre nem is tudok mit mondani, le a kalappal elotte, nagyon rendes volt.

0 comments:

Post a Comment