Rss

Tuesday 30 April 2013

Simon felduhit

Ja, azt nem emlitettem, hogy minden reggel agynemucserekor kaptam friss torulkozot meg uj ruhacskat, csini rozsaszint, meg egy talat, szappant es macskamosdassal korbenyalhattam magam a vezetekeket kerulgetve. Segitettek volna, ha akarom, de igy is olyan fura volt az egesz. ES a wc-k tisztak, illatosak, nem hianyzik sem a papir, sem a szappan, az agy labanal kulon kezfertotlenito gel. Csak ugy mondom. Ja, fesut is kaptam, hogy nehogy mar kifelejtsem a reszleteket.

Szoval ott tartottam, hogy szolni kell Simonnak. Hat nagyon nem akarodzott, mert ugye en olyan uzit hagytam, hogy videken vagyok, aztan nem is, de kenytelen voltam mindenkeppen felhivni. Megadtak az osztaly szamat is, ahol visszahivhat, ha kell. Noverkek segitettek neten megkeresni a ceges szamat, mert ugye telefonom az halott volt. Hivom, kicsong, nem veszi fel, de hagytam uzit, hogy ne aggodjon, de korhazban vagyok, kellene par dolog, es hivjon visssza a megadott szamon. Ez ugy 1kor volt, latogatasi ido meg 3-8ig. Szerettem volna, ha meg aznap megkapom a cuccaimat, mert mar nagyon szenvedtem az unalomtol. Egy noverke hozott par pletykalapot, de hat azok nem igazan tettek boldogga.

Simon csak nem hiv. Na 3-kor hivom megint, most nem hagytam annyiban, hivtam tobbszor is, hogy felvegye, a korhaz ugyanis blokkolja a szamot, szoval nem lehet latni ki hivott. Nagy nehezen felveszi, de nem jol hall, metron van. Mondom neki megint a lenyeget hogy korhaz, cucc, meg hogy hallgassa meg az uzijet es hivjon fel azon a szamon. Oke.

Semmi. 5-kor felhivom megint, felveszi, de a kornyezo zajokbol hallom, hogy bazmeg hat nem kocsmaban van????? Ugy felbasztam az agyamat. Hogy tudja, hogy korhazban vagyok, tudja, hogy kellenek cuccok, erre nem am hogy visszahivna, hanem elmegy pialni!! Pedig hogy mondogatja mindig, hogy mennyire aggodik ertem, most is mondta telefonba, hat persze baszki, tenyleg nagyon! Lediktaltam neki mi kell, de kozben beszelt mindenfelerol, hogy kivel talalkozott ma, meg hogy penz meg utazas, meg mittudomenmar mirol, osszevissza, de mar masodszor beszeltunk, es egyszer se kerdezte meg, ugyan miert vagyok korhazban. Errol ennyit.

8 elott tiz perccel megerkezett, buzlott a piatol, es ugy viselkedett, mintha az elmult hetekben semmi, de semmi nem tortent volna kozottunk, mintha minden a legnagyobb rendben lett volna es nem szakitottunk volna. Utobbi hetekben meg arra se meltatott, hogy koszonjon ha hazajott es en meg ebren voltam, de most mintha semmi nem valtozott volna, ott csacsogott a semmirol, meg magarol, hogy o is volt sokat korhazban, meg hogy majd jon mindennap is itt fog strazsalni, de megkertem hogy ne jojjon, mert csak felizgat. Azt nem mondtam, hogy krvara idegesit, probaltam nem veszekedest szitani. Na meg ugye nem sokat er, amit o mond, es csak feleslegesen dohogtam volna, hogy megigerte hogy jon, es nem jon.  Fel oraval a latogatasi ido vege utan ment el, mikor mar otodszorre mondtam neki, hogy nagyon szeretnek pihenni. 

Amugy a cuccaimat sem volt kepes normalisan elhozni. Kertem a toltomet, mondtam, hogy a kanape tetejen van. Na mindent bepakolt a kanape ot meteres korzetebol, a fejhallgatomat, a hajvasalot, a dvd lejatszot (dvd nelkul) a cd lejatszot kiszedte a computerbol (azt csak azzal lehet hasznalni), valamint berakott meg furdoruhat is, es egy hetre 2 bugyit (a mosdoban mostam oket minden nap kezmoso szappannal), de legalabb nem maradt le a toltom, es eltalalta a konyvet is amit kertem, es meg a naplomat is behozta tollakkal. A tobbit visszakuldtem vele. Tavozas elott meg vagy negyed oran keresztul beszelt a noverekkel hogy o a volegenyem (mar tudtak hogy nem), es hogy majd akar dokival is beszelni, meg meghagyta a szamat, meg ilyenek, de en megtiltottam mindenkinek, hogy barmilyen informaciot neki kiadjanak. O mar nekem senkim. 

Nem is tetszett a novereknek, hogy ittasan jott be. Masnap meg behozta Zirafot, mert azt kihagyta, nem is akartak hozzam beengedni mert tul volt a latogatasi idon, meg kamuztak hogy pihenek (mondtam nekik hogy nem akarom latni), de csak beeroltette magat hozzam, addigra egy noverke leadta a drotot, es alvast szinleltem, szoval megusztam, csak lerakta a zsirafot az agyamra, de meg hallottam sokaig a hangjat. Nagyon kovetelozott doktor utan, de mindenki megmondta neki, hogy semmilyen informaciot nem adhatnak ki, barmit tudni szeretne, tolem kerdezzen. 

Kesobb atvittek egy normalis osztalyra, mar nem voltam gephez kotve, de megfigyeltek rendesen. Meglatogatott a sajat dilidokim is, adott masik gyogyszert szorongasra, ami nem porget fel. Dokik szerint a gyogyszerek is, meg a stressz is okozhatja a magas pulzusszamom, szoval tobb uton tamadunk.Idokozben vizsgalatra is atvittek masik osztalyra, amire mar reg volt idopontom, es nagyon izgultam hogy jo legyen a pulzusom, hogy mehessek, mert semmikepp nem akartam elodazni a dolgot.

0 comments:

Post a Comment