Rss

Tuesday 30 April 2013

Acut Care Unit

Eloszor is: JOL VAGYOK!!!!! Ezt mindenki jegyezze meg, ugy olvasson, foleg nemreg szult kismamak. Ok??

Na kezdem a csutortokkel hogy kerek legyen. 18-an talalkozom volt a dilidokival, mert mostanaban csak gyulnek a bajok, az idegrendszerem gyengul, a gyogyszereket ugye nem szedem, es meg az OCD-m is kijott es egyre erosodik. Ennek oromere ott helyben panikrohamot kaptam. Mar egy ideje gondom volt a nehezlegzessel, de vissza tudtam fogni, de ott kijott. Gondolom nem segitett az sem, hogy Jordi aznap megint agressziv volt, bar nem velem, hanem kollegaval, en legszivesebben elrohantam volna, de bennragadtam a sarokban es vegig kellett hallgatnom a balhezast. Szoval dokinal aztan lenyugodtam, kaptam diazepamot a szorongasra, masnapra visszavart megnezni hogy mi a helyzet. Na varhatott.

Hazamentem, bevettem a bogyot, ami nem hogy lenyugtatott volna, de egyenesen felhuzott, futnom kellett, pedig nem vagyok egy sportos alkat, de teljesen felporgetett. Anno a xanax volt meg ilyen hatassal ram. Aztan kesobb irtozatos fejfajas jott ram, az a szokasos, ami atlag 1-2 evente latogat meg, amikor ugy erzem, hogy a fejem belulrol akar szetpattanni, hogy mindjart reccsen a csont, mert vmi iszonyatos nyomas szejjelnyomja a koponyam, es mentem felrobban a fejem. Ilyenkor teljesen kontrollalatlanul viselkedem, fetrengek a foldon, verem a fejem a falba, es azt kerem mindenkitol hogy lojon le, vagja le a fejem, vagy csak szurjon homlokon egy jegcsakannyal, annyira nem birom elviselni. Altalaban nem hatnak a gyogyszerek, de neha egy picit igen. Szoval probalkoztam. De annyira, hogy sikerult kegyetlen sokat bevennem, de semmi nem hatott. Vegso elkeseredesben hivtam a mentoket.  Legutobb mikor fejfajashoz hivtak ki oket, 40 percet kellett varni es egy bicajos jott. Szerintem az volt a szerencsem, hogy mondtam h miket vettem be meg kb mennyit, ugy tiz percen belul kinn voltak, autoval. (S kozben aludt, nem akartam felebreszteni, azt hittem semmiseg, es nem akartam hogy idegesitsen, szoval mentok hivasa elott bepakoltam az orvosi papirjaimat a taskamba, es hagytam egy cetlit h videkre mentem szulinapozni - ez volt amugy a terv szombatra - majd jovok, lehet maradok 1-2 ejszakat.)

Arra meg emlekszem, hogy leparkol az auto. Ez volt pentek hajnal negyed-fel 3 kornyeken. Aztan a kovetkezo, hogy korhazban fekszem, ekg gephez csatlakoztatva, infuzioval, es nagyon kell pisilni. Megkerdeztem milyen nap van meg hany ora (pentek este tiz), meg segitettek pisilni is (ilyen hordozhato szekkel, hat marha kellemetlen volt, de nagyon kellett, az infuzio meg a gepek miatt nem hagyhattam el az agy 1-2 meteres korzetet). Aztan ugy szombat delig megint koma. Akkor le is ment a masodik adag infuzio is, es arrol vegre lecsatlakoztattak. Egesz nap szinte csak aludtam, talan este mar ettem is valamit, ez a nap nem nagyon van meg. Csak az, hogy lattam, az osztalyra 6.45kor kerultem. Tehat negyed 3tol haromnegyed 7ig probaltak rendbehozni. 4.5 ora telt el, na itt megijedtem, hogy nagy bajban lehettem.

Kesobb doki elmondta, hogy majdnem ottmaradtam, a szivem nem igazan tudott megbirkozni a kulonbozo gyogyszerekkel. Egyik nap annyira unatkoztam, hogy megneztem a dossziemat, meg 5kor is abnormalis ekg-kat produkaltam. Nem kicsit megijedtem, hogy oriasi szerencsem volt, hogy emlitettem a mento kihivasakor a gyogyszereket, ha kicsit kesobb erkeznek, most nem ulok itt es irom ezeket a sorokat.

Folytkov.

0 comments:

Post a Comment