Rss

Monday 7 March 2011

Autós üldözés

Gyorsuló autók hangjára és fékcsikorgásra, meg szirénázásra ébredtem. Mire kilestem az ablakon, már négy rendőrautó állt itt, páran a falhoz vannak már állítva, egy piros kisautó meg körbe van véve. Egy autósüldözés érhetett véget itt, én közben figyeltem leendő kollégáim ténykedését, sajnos hallani nem sokat lehetett.
Elég hamar elvitték a díszes társaságot, szép lassan a rendőrautók is elmentek. Lehet hogy perverz, de imádom a kék villogót. Megnyugtat. A sárgától meg hányingerem van, szó szerint, szóval a kukásautókat nem csípem.

Ahogy a tolvajokat sem csipázom. Márpedig G kiskofferrel járt a Novotelbe dolgozni és a mostani raktárból is hozott nemrég 5kg gombát, meg tálat, meg olajakat. Aztán kedvesen felajánlja, hogy ő tud főzni több emberre is, és akkor beleadhatnánk a kajapénzbe. Ami neki ingyen volt, mert lopta a kaját. Hogy is van ez? 

Közben hívtak a Subwayből, csak nem tudtam felvenni. Úgy volt, hogy megyek vissza, és viszek CV-t, meg lakcímigazolást, de nem volt pénzem rá, szóval elsikkadt a dolog. Megint a hülye kishitűség. 

2 comments:

ribizlifozelek said...

Jó ország, nem lőnek...

Ypszi said...

Ezert csodalom az itteni rendoroket annyira. Persze van fegyveres osztaly, de nagyreszt anelkul tesznek rendet. Mondjuk igaz, hogy valoszinuleg ezert nem tisztelik oket annyira. Egy amcsi rendorrel nem mernenek annyit gunyolodni, mint veluk:/

Post a Comment