Rss

Friday 24 June 2011

Wc-téma megint, ajándék és konfliktus, de fizu az nincs

A szórólapos srácról beszélnem kell. Ő is pakisztáni. Ez nem számít, csak úgy mondtam. Ami számít, az az, hogy az öltözőnk egy kb 2x2 méteres lyuk, ahol van 5 öltözőszekrényke, egy fogas, egy wc és egy mosdókagyló tükörrel. A wc nincs elkülönítve, és most már végre van rigli az ajtón belül. Ergo eddig ha valaki öltözött, vagy wc-zett, akkor rá lehetett nyitni az ajtót, ha előtte nem vettük észre, hogy valaki hiányzik, és valószínűleg akkor benn lesz. Volt már ilyen, hogy sikerült kábelfektetés közben megzavarni valakit. Ami még hátrány, hogy nincs semmilyen szellőztetési mód.
A szórólaposztogató (subwayeseket oszt természetesen) jött, telibeszarta a wc-t, le se húzta, és ment osztogatni. Mi meg széjjelhánytuk magunkat. Én mostam ki a budit utána, de a szagot még fél napig nem tudtuk elűzni az öltözőből, az orrunkból még tovább. Komolyan, tényleg vannak ilyen igénytelen fazonok??

Egyik nap elmentem DE'-nek egy játékért a Smythsbe, persze a kódot okosan otthon felejtettem, de így is megoldottuk a nagyon segítőkész eladókkal a dolgot. Apryl nagyon örült a játéknak, ilyen műanyag kis kaják voltak, ami ment a kis játékkonyhájához. Kaptam sült krumplit, meg hamburgert, meg tojást, szóval jól eljátszottunk vele aztán. 
Megkaptam a drogtesztet, meg vele a hatalmat, hogy ha bárki furán nézne ki a házból, vagy valamiért felmerülne a gyanú, hogy drogozik, akkor elkaphatom. Ez ilyen szájbavevős cucc, ami a nyálból mutat ki sokféle drogot, sajnos gyorsan kell cselekedni vele, mert a füvet is csak 14 óráig mutatja csak ki. Nem délután kettőig, te! Szóval ezért van nálam, mert én helyben vagyok, nem megy el az idő azzal, hogy felhívjuk DE'-éket, aztán ők jönnek, amikor tudnak.

Meglettem amúgy gyanúsítva, hogy randim van Program Dáviddal, csak azért, mert elmentünk inni, és nem hívtunk másokat. DE' még meg is kérdezte, hogy szőrtelenítettem-e a lábam, de nem, de ennek ellenére is meggyőződése, hogy ez randi. Pedig tényleg nem, csak kimozdulok végre picit itthonról. Utólag aztán hiába hívtam DE'-t, már nem akart jönni, mert hogy randim van. Áááá! Nade iszogatás végül az Angel klubba vitt minket, hát voltunk vagy hatan, szóval hamar leléptünk. 
Mostanában eléggé kimozdulós lettem, volt olyan hét, hogy háromszor is iddogálásba fulladt a nap. Lesz ennek még böjtje!

Foglaltam Program Dávidéknak mikrót (ja, ő is DE'-ék egyik házában lakik), mert DE' elfelejtette, meg is kaptam az árát, mondtam hogy szívesen elmegyek érte, melóhelytől egy megállóra van az Argos, nem gond. 

Viszont nem kaptam fizetést, másnap meg nyithattam hajnalban az üzletet, és épp csak hogy volt pénzem a buszbérletre. Nem elég, hogy 6.5 órámat nem fizették ki múltkor, arról még mindig nem tudok semmit, de most meg a fizumat meg se kapom.

0 comments:

Post a Comment