Rss

Tuesday 28 June 2011

WTF, kaució és warning

Elég paprikás hangulatban nyitottam a boltot, úgy látszik a hétvégék már csak így maradnak. Naveed szerint mindig kell lennie egy kis tartaléknak, ha késne a fizu. Nos, ne késsen, na meg hogy legyen tartalékom, ha kevés az óraszámom, és még azt se fizetik ki mindet? A 6.5 órámra amúgy azt mondták, hogy biztos nem engedélyezett túlóra volt, azért nem lett kifizetve. Holott én mindig megkérdezem, hogy mehetek-e már, és mikor önszántamból maradtam negyed órákat, azt nem is számoltam bele, szóval fulladjanak meg:/
Oké, "csak" 30 font, de nekem most az is számít, mert épp hogy megvan a 30 órám, ami a Tax Credithez kell, hogy kaphassam. 

Műszak végén jeleztem Naveednak, hogy idő van, maradjak-e még a kasszánál, vagy mehetek haza, erre a jelenlévő főnök elkapott, hogy igazán lehetnék rugalmasabb is, ne nézzem folyton az órámat, néha maradhatok pár percet. Hogy mi van? Hát én folyton tovább maradok, te. Nézek Naveedra, meg se szólal, de én azért mondom, hogy ez nem így van. Erre közli, hogy nem érdeklik a kifogások. Meg az volt a gond, hogy nem hagytam el a pozícióm, pedig így is besegítettem másnak. Máskor meg az a gond, ha elhagyjuk, hát akkor most mi a jó? Ezt megkérdeztem, de erre az lett, hogy bajok vannak a viselkedésemmel, kapok egy hetet hogy változzak. 
Mi van? Nem kapok fizetést, és még én vagyok a hibás is. Az egész világ hülye, csak én vagyok repülő?


Mondjuk másnap nem is mentem be korábban, kb leszartam, hogy minden rendben lesz-e, annyira felhúztak. De persze minden rendben volt, mert felelősségtudatom az van, most másokkal nem fogok én kicseszni, akiknek semmi közük az egészhez, csak azért, mert velem baszakodnak.

Épp DE'-nél voltam, mikor megjelent Miténtudom és a Zigóta, nézték nagy bociszemekkel, milyen otthon vagyok a konyhájában. Miténtudom persze azzal jött, hogy lelaknák a kauciót. És A hiába magyarázta, hogy az nem fog menni, mert kauciószámlán van a pénz, nem nála, egyszerűen nem tudta felfogni. Csak mondta a magáét, de nem értett meg egyetlen betűt sem abból, amit A mondott neki. Csak hajtogatta, hogy ők lelaknák a kauciót.
A kauciószámláról azt kell tudni, hogy egy direkt ilyen cég a tulajdonosa, és csak akkor lehet az adott kaucióhoz hozzáférni, ha a bérlő és a bérbeadó is hozzájárul. Ergo senki nem veheti le azt csak úgy, a másik tudta nélkül. Ezzel mindkét fél védve van. Ha probléma van, akkor meg lehet pereskedni.

Én meg azért voltam DE'-nél, mert megint elutazott, A adott kulcsot, így lehet megint vigyázni a kecóra, meg a plazmatévére:) Elkísértem A-t még a házakhoz, nem volt kedvem hazamenni, közben hívta Miténtudom és megint a kaucióról dumált, hogy lelaknák, hát az istennek nem érti ez meg. Annyira nem volt kedvem hazamenni, hogy leragadtam az egyik háznál, ahol épp pogácsasütés és iddogálás volt a téma. Témázgattam én is egy keveset, és valamikor éjjel keveredtem haza. 

Másnap egyébként a tulaj rátapadt a biztonsági rendszerre és otthonról lesett minket. Most persze az volt a gond, ha besegítettem valakinek, és elhagytam a pozícióm. Tízpercenként telefonált be, hogy ezt ne csináljuk, azt ne csináljuk. Naveed meg elkapott, hogy írjuk le, amit előző nap beszélgettünk. Jó, hát írjuk.
Nézem, nézem, nyomtatványt töltöget ki, tetején "warning" felirattal. Mondom ez warning, jaj nem, ez nem az, nem lesz ebből semmi, el is felejtjük ám, csak azért most leírjuk. Hogy mi van? Te engem tényleg hülyének nézel?
Ráadásul tök más dolgokat írt bele, pl hogy bajok vannak a kasszánál, holott előző héten mondta, hogy tök jó, már nincs ott probléma, meg hogy nem követem az utasításokat. Ez egyrészt nem igaz, másrészt meg előző nap tök másról beszéltünk. Bele is írtam, hogy a fenti problémák már rég nem állnak fenn, így nincs min változtatnom. Azért mindent nem tehetnek meg velem.  Nem hagyom magam, és kész. Amikor másolatot kértem belőle, akkor komolyan mondom, megijedt az ürge. Majd megkérdezi a tulajt. Na, ebből se lesz semmi.

Ezután 3 nap offom jön, szóval örülök, ha húsz órám meglesz :/

0 comments:

Post a Comment