Rss

Saturday 28 September 2013

Alakul

A kezem az alakul, bar meg faj, de mar kezd kialakulni az uj bor, ami viszont feszul, de a lenyeg, hogy nem fertozodott el, es mar kotni sem feltetlen kell, hamarosan rendbejon, es remelhetoleg jobb lesz, mint ujkoraban. 

Az alkotokedv meg megvan, megcsinaltam a terapeutam hangjat. Mondjuk sokkal barnabb a fejemben, de az nem nezett volna ki jol kepen:

Azon gondolkodom, a jobb kepekbol valahogy posztert kene csinaltatni es ugy valahogy eladogatni. Azert van par kep, ami eleg jo lett.

A hangulatom most epp a banyaszbeka segge alatt van, nem reszletezem, enni sincs kedvem, kimenni sincs, semmihez sincs, a rajzot is nehezen fejeztem be, de csak raszantam magam. 

Ja, a terapiarol nem is beszeltem. Ugye most minden szerdan megyek delelott. Legutobb meg lettem dicserve, mert osszeirtam, milyennek is latom en a "normalis" eletet, ami utan annyira vagyom. Olyan, masoknak pitianer dolgok voltak benne, hogy pl. nem felni a telefonalastol. Rengeteg olyan dolog van, ami masoknak mindennapos, nekem viszont nehezsegbe utkozik, vagy eppen felelemmel tolt el es igy megkeseritik az eletemet. Ezt a listat nem kerte, csak rakerdezett, megis mi nekem a normalis elet es ez a kerdes olyan hirtelen jott, hogy hirtelen nem is tudtam valaszolni, de egy het alat csak megirtam a listamat utana. Allitolag nagyon hasznos kis lista lett, le is masolta maganak. 
A terapia elsodleges celja az, hogy ne artsak magamnak semmilyen formaban, szoban kaptam egy szep kis tablazatot, amiben ha ramjon az inger, ki kell fejtenem, hogy mit csinaltam vagy akartam csinalni, hogy nezett ki a kornyezetem (mit csinaltam epp), milyen gondolataim/hiedelmeim/teveszmeim es erzelmeim voltak akkor, valamint testileg hogy ereztem magam. Igy aztan rajohetunk, hogy mi okozhatja a dolgot, miert van ez az egesz, es talan igy veget vethetunk neki. 

0 comments:

Post a Comment