Rss

Saturday 5 October 2013

Artatlan dolgok

A minap kaptam ket lufit az ajtom fole, hogy felviditsanak. Ehelyett halalra ijesztettek. Mokuskereket meghazudtoloan generaltam a remkepeket, hogy majd biztosan ki fognak durranni, jo hangosan, en meg majd nagyon meg fogok ijedni, vagy meg rosszabb: a cicak ijednek majd meg. Igy egy artatlan lufiparbol aztan halalos ellenseg valt. 
Tegnap meg a skype miatt bogtem el magam, mert feltelepitettem a windows 8-ra, az uj gepemre. De eloszor nem is engedte az egeszet hasznalni, amig valami nyavalyas microsoft fiokot nem nyitottam, ettol mar kapasbol felment az agyvizem, aztan a skype meg egy teljes kepernyos alkalmazas lett a kis buberekosbol, es akkor feladtam, elbogtem magam, hogy nekem ennyire semmi sem sikerul, egy egyszeru kis alkalmazast nem tudok feltelepiteni es hasznalni rendesen, es az egesz vilag ellenem van, kigunyolnak a targyak is, meg a porcica is csak hangosan vihog rajtam a sarokban (amig fel nem takaritom, felteve hogy a morzsaporszivot meg tudom kezelni), es kulonben is mi johet meg, es milyen borzaszto ember vagyok, hat az univerzum maga is utal engem, minek el az ilyen.

De szerencsere eszembe jutott a nagy ongerjesztesben, hogy valszeg valahol teves a logikam es nem is olyan biztos, hogy en szornyu ember lennek, szoval most duzzogva almat eszem es varom, hogy elmuljon a rossz erzes, es hogy a targyak ne utaljanak vegre. Mirva sok targyam van, mar csak ezert is lenne jobb, ha bekeben lennenk.

Vagy bebizonyitom a terapityumnak, hogy nekem van igazam. Meg nem tudtam eldonteni, hogy egyreszt
1. melyik hasznosabb
2. melyik egyszerubb

0 comments:

Post a Comment