Rss

Thursday 3 October 2013

Pasi

Na az van, hogy itt az osz, mint ugye jobb helyeken minden evben. En ilyenkor szoktam elkezdeni a vadaszidenyt, de nem szarvasokra, hanem himekre. Hiaba, hogy nemreg sikerult megszabadulnom egy iszonyat rossz kapcsolattol (annak ellenere, hogy mar honapokkal azelott vege volt), de ma hirtelen belemcsapott hogy bizony egyedul erzem magam. 

Csakhogy ez a dolog tobb sebbol is verzik. Egyreszt az idozites. Ez meg tul korai. Meg tul merges vagyok az elozo miatt, nem lenne fair.

Es nincs rendben a sajat eletem sem. Nincsen barati tarsasagom, minden ora harulna. Ez nem lenne fair.

Nincs rendben a fejem sem. Minden ossze van kutyulva odabenn, kulon hasznalati utasitas kell hozzam, ami nagyon hosszu es eleg bonyolult. Ez sem lenne fair.

Szoval ha en most bepasiznek, az egy marha nagy kibaszas lenne a pasival szemben.

Kiveve,

ha a terapityumat tudnam valamelyik ujjam kore csavarni, mert o tudna kezelni, megoldana a problemakat, es meg jopasi is (sajnos.. vagy ki tudja, lehet ezert vagyok lelkes terapiara jaro:).. francba..

De azert jo lenne olyan apro csacskasagokat csinalni, mint odabujni a masikhoz, a labadat az olebe tenni reggelizes kozben, elmondani valakinek ha bant valami, jo lenne idetlenul viselkedni, de valaki megis megolelne utana es nevetve nyomna puszit a buksimra (mivel magasabb lenne nalam, szoval igy lenne egyszerubb), es egyebek, es egyebek....

Szoval nincs mas, kuldjetek sok szexi almot a terapityumnak, hogy masra se tudjon gondolni ;))

7 comments:

Ziebi said...

Ezen ne múljon, küldöm az álmokat! :)

Ypszi said...

ja azt elfelejtettem irni hogy az alomban en kell legyek a szexi istennonek, kulonben lopikulat sem er az egesz :) ma vegig azt sasoltam van-e gyuruje, de nincs.. bar erted, ki akarja a munkat hazavinni? :)

DPS said...

hany centi is vagy? :D

Ypszi said...

164 :) a jeloltnek min 180nak kell lennie... a terapityu legalabb 190 (milyen smile-val lehet mutatni hogy nyalom a szam szelet?:)))

DPS said...

Na 180 vagyok :D:D:D Minden rendben :D

Ypszi said...

szerintem megadom a dokim elerhetoseget, szukseged lehet ra :)

DPS said...

lol :D

Post a Comment