Rss

Thursday 3 October 2013

Tejmentes fagyi

Sarkitok keremszepen. A leiras szerint van benne tej es miutan vegeztem a dobozzal (nem egy nap alatt, ennyire meg en sem vagyok falank! - ize, hat nem mindig, ez igy pontosabb), ugy dontottem lemeoztatom a csaladba beepult minosegellenorrel, igy aztan Lily azzal szokasos hozzaertessel es erdeklodessel esett neki a taroloedenynek, amit a joghurtos dobozokkal szemben is hasznal, mindegy hogy epres vagy bananos izesitesu volt-e tartalom. Altalaban ilyenkor az kovetkezik, hogy nagyjabol 3 perces tologatast kovetoen teljesen tisztan tudom kidobni a dobozt es igy megnyugodhat viragsziromcsipkelehetnyi lelkecskem, hogy nem lett elpazarolva semmi. 

Lily onagysaga ugy dontott, hogy a fagyiban fellelheto tejmennyiseg nem megfelelo az o szamara, nyaljam ki en a szaros dobozt, ha akarom. Ezt megvetoztam, miutan o felcsapott orral belehullajtott par otcentis szorszalat - igen tudom, macskaval alszom, de a szoros fagyi mar budos, hat ilyen alszent vagyok, es a bundas kenyeret is tojassal csinalom, nem mashogy, meg nekem mar kulonben is meg volt a napi fagyi adagom. De igy legalabb kiderult, hogy nincs benne sok tej. Egy teszt kedveert azert lekuldtem utana egy almat is.

Ma delelott megint voltam a terapityunal, elotte bemasztam egy fenymasolo szakuzletbe, ahol posztereket, polokat, meg akar fenykepeket vaszonra is csinalnak. Megkerdeztem hogy nesze, ebbol a kepbol egy olyan a3as poszter az mennyibe fajna? Hat nagyon fajna, mert husz fontocska, mondom jol van, akkor csak egy sima szines fenymasolast kerek, aztan meglatom. A ket font utan meg is lattam es ugy dontottem, hogy ez bizony a foldi halando izlesemnek tokeletesen megfelel, mert nem sima matt papirra nyomtak, hanem fenyesre, igy tulkepp azt kaptam, amit akartam.


A masolat azert kellett, mert galad es onzo modon meg akarom tartani a kepeim eredetijet, a masolat meg megy azoknak, akiknek csinaltam (na meg majd kesobb esetleg azoknak, akik meg akarjak venni, mert ez is megfordult a fejemben), szoval a nagy varazslas elott odaadtam a kepet Barney-nak, aki orult, allitolag tetszett neki, de lehet hogy csak nem akart megbantani, mert tudta hogy kulonben lemetelnem a fejet a "halado kurzus erzelmileg instabil pszichopataknak" kereteben. De nem tettem, mert ugy csinalt, mintha orulne. Jo fiu.

Vittem meg egyeb irott anyagot, meg a hangulatomrol a kepet. Most foleg az volt celpontban, hogy milyen hiedelmeim, gondolataim, esetleg tevkepzeteim vannak olyankor, amikor favago (=magam alatt hehe) uzemmodban vagyok, es ezeket probalta logikusan megcafolni. Nos ha onsanyargatasrol es onutalatrol van szo, akkor - mint kiderult - kicselezhetetlen logikaval rendelkezem. Probalta ellehetetleniteni, amit irtam, de aztan en rakontraztam, szep kis szocsata volt, es bar en gyoztem, azert most mar annyira nem vagyok am bizos abban, hogy tenyleg annyira szornyu ember lennek, mint en azt gondolom magamrol. De meg meg kell kuzdeni velem rendesen, hogy elhigyjem hogy teljes erteku vagyok, netalantan "jo" is. Nem adom olyan konnyen magam. Biztos tudatalatt arra gyurok, hogy belolem irjanak konyvet. Vegulis film mar volt, Mission Impossible cimmel :))
Es megint szoba kerult a most mar 30 eves problema, a tulzott felelossegtudat. Nem minden, de sokminden ide vezetheto vissza, a maximalizmusomrol most ne is beszeljunk. 

Nagyon remenykedem a terapiaban, de abban elegge biztos vagyok, hogy a 3 honap baromira nem lesz eleg. A szajkarate el is farasztott, hazajottem, aztan aludtam estig, mint egy idoeltolodasos maci.

Ja, lezartak a jelentkezesemet az onkormanyzati lakasra, de ertesitest meg nem kuldtek, hogy most akkor megkezdodhet a min. 8 eves varakozasi ido vagy csak huzzak a sunyiba. 

Es bar a hulye tojasos kepem ota nem vagyok hajlando rajzolni, mert ugy kiidegeltem magam azzal a rajzolassal-festessel, azert a galeriat elkuldtem annak a nocinek, aki meg augusztusra igert nekem egy kis kiallitast, amibol semmi sem lett, szoval jelzeserteku celzasnak szantam a rajzaim elereset, aztan vagy veszi a lapot vagy nem.

Viszont ma kaptatok macskat.
Az oldaltorest meg kitoroltem a pichaba, mert a fooldalon nem latni hogy lenne tovabb, amitol most nagyon merges lettem nagyon hirtelen, de nem fogok akkor sem osszetorni semmit, meg rendesen kimutatni az idegessegemet, mert az a terapityu meg nem mutatta meg, hogy kell, szoval csak forrongok magamban, meg idemanifesztalodom jol.

2 comments:

Ziebi said...

Hát azért ezt a sértést kérlek, tejmentes izét őfennségének. Én a helyedben vigyáznék a papucsomra :D

Ypszi said...

A papucsom nehez es nagy, meg egyebek, de a cipombe remekul bele lehet pisilni, el is rakom.

Post a Comment