Rss

Wednesday 28 August 2013

Az idiota megzakkant

2013 julius 7-et, vasarnapot sose fogom elfelejteni. Simon meg a tole megszokott idiotasagan is tultett: teljesen megorult. Tiz ora magassagaban ebredtem fel a hangos sepregetesere, mert mindig oda kell vernie a partvist a falhoz. Aztan hallom hogy mosogat, en meg eldontottem, hogy felkelek. Az eloszobaban nem volt viz az allatoknak, se semmilyen edeny, szoval valszeg a nagy takaritasban elfeledkezett errol es ott kukucskalt egy nagy adag szemet egy kupacban, arvan es maganyosan. Volt mar olyan, hogy elfelejtette befejezni a takaritast, gondoltam most is ez tortent. Ezt meg is erositette a latvany ami a konyhaban fogadott: elkezdte a mosogatast, de epp a teajaval babralt, ergo nagyon nem ugy nezett ki, mint aki epp vizet adna a cicaknak, vagy feltakaritana az osszesoport szemetet.

Szoval magatol ertetodoen ontottem vizet a cicaknak es vittem ki nekik. Nade ez a barom ordibalva jott utanam, hogy "Majd en, en csinalom, en csinalom!!", majdnem kiverte a kezembol az edenyt, na mondom ez megint hulye, de nem szoltam semmit, kulonben is meg almos voltam. O visszament teazni, en meg ugy dontottem, ha mar ott vagyok, eltuntetem azt a koszhalmot, fogtam a morzsaporszivot, es felporszivoztam. Na ami ezutan kovetkezett, azt nem gondoltam volna: kikelve magabol uvoltozott velem, hogy majd o csinalja, o takarit, en kulonben se hasznaljak elektromossagot(???), el akarta tolem venni a morzsaporszivot, kozben nekilokott az ajtonak a dulakodas kozben, es jol ki akarta csavarni a kezembol a porszivot, amit nemtom miert nem hagytam, de ellenalltam, szoval a csavargatastol marhara megfajdult a csuklom. Aztan raorditottam, hogy ezt most azonnal hagyja abba, ez faj, es ha meg egyszer igy hozzamer, hivom a zsarukat. Na erre hangyanyit visszafogta magat, de tovabb kiabalt velem, hogy o takarit, o csinalja. Mondtam neki, hogy de hat lathatoan nem csinaltad, es egyszeruen nem fogtam fel, hogy miert problema az, ha en fejezem be azt, amit o elkezdett, csak kozben elfeledkezett rola.


Az ember total megzakkant, ez az eset annyira megijesztett, hogy elmondani nem birom. Van tapasztalatom agressziv emberekkel, es tudom, hogy az elso eset sosem az utolso. Mert mi van, ha csinalok vagy mondok valamit, ami az o (most mar egyertelmuen) orult elmejenek nem tetszik?? Hogy lehet ennyire kiakadni egy adag kosz feltakaritasan?? Nemcsak idiota ez a figura, hanem totalisan nemnormalis, ez mar szaz szazalek.
Mikor kozoltem hogy ne merjen meg egyszer igy hozzamerni, o kozolte, hogy akkor en se ohozza, mondom mikor bantottalak en? Hat nem bantottam, de hozzaertem, mikor egyik reggel felebresztettem, mondom hat szolt az orad bakker, persze hogy megrazlak, nade (figyeljetek!) nem elegge(!!) mert utana visszaaludt. Na most akkor az a baj, hogy felrazom, vagy az, hogy nem elegge? Hihetetlen mennyire ostoba egy allat. Koki meg belepisilt a kisebbik alomtalcaba, csakhogy alom nelkul, erre idiota barom hosunk viszi a talcat, hogy kiontse a mosogatoba! A macskapisit. Oda, ahova a tanyerjainkat tesszuk. Es mikor szoltam neki, meg o pampogott. Pedig mar annyiszor megfogadtam, hogy nem szolok neki egy szot sem,  

Meg vagy feloraig uvoltozott, de meg a tv license-t is felhozta (de minek???), aztan halistennek vegre elment dolgozni. Az egesz utan meg orakig remegtem.

Mivel rettenetesen megijesztett, masnap elmentem egy csaladon beluli eroszak csoporthoz Stratfordba, pont minden hetfon ott vannak. Ok kozepes veszelyessegbe soroltak, meg csak nem is kicsibe, plane mikor elmondtam hogy ellopta a penzem, amig korhazban voltam. Itt meg csak tanacsot akartam kerni, de azt mondtak, az a legjobb, ha jelentem a rendorsegen, hogy legyen nyoma, de ezt meg meg akartam emeszteni. Ez a csoport segit szerezni uj lakhelyet is, ha szukseges, en mondtam hogy hamarosan megkapom a segelyt, mert a papir mar megjott rola, szoval akkor majd el tudok koltozni, na meg rengeteg cuccom van, es ott a ket macska, ezzel igy nem konnyu ideiglenes menekultszallast talalni.

Akkor este beallitott az uj tulaj, hogy Simont keptelen utolerni, es az a baj, hogy nem kapta meg a teljes osszegu berleti dijat. Pedig kereste Simont telefonon, emailben, sms-ben, de sehogysem reagalt. En meg majdnem infarktust kaptam. Nem eleg hogy ellopja a penzem, de meg a berleti dijat sem tudja rendben fizetni???

0 comments:

Post a Comment