Rss

Wednesday 28 August 2013

Koltozes es haladas

A-ek kuldtek egy embert kocsival, segitettek koltozni, persze mondtam, hogy a benzint fizetem cserebe, ez a minimum. Romeo is idoben jott, jol jott a segitseg a masodikrol lepakolni. Ok kipakoltak az uj helyemen, az mar foldszint szerencsere, szoval oda en nem mentem, addig befejeztem a dobozolast, meg a takaritast, amig vissza nem jottek. Ket korbol megvolt minden, harmadikban cicakkal en is mentem. Hat a szoba duplaszoba ellenere picike, de a regi szobamnal mindenkepp nagyobb, meg jobb a szekreny is benne. 

Este ramjott a dumalhatnek a regi lakokkal, amit persze meg is bantam, mint mindig.

Meloban a supervisor mostanaban pikkel ram, vagy nem tudom, de tok hulyesegekkel baxogat. Olyanokba kot bele, ami az elmult egy evben nem volt problema, az ellenornek nem volt problema, de neki most hirtelen az. Most vagy velem van baja, de fogalmam sincs, hogy mi, vagy neki van baja, de akkor meg ne rajtam toltse ki. Nagyon idegesito, tobbszor is a siras hataran voltam.


Viszont jo hir, hogy felre ertelmeztem a dolgokat, es megis jogosult vagyok az ingyen berletre, az onkormanyzathoz is beadtam a papirokat, marcsak ki kell varni. Es akkor nagyjabol 1-6 zonaban ingyen utazhatok majdnem mindenen (de buszon es metron tuti).

Augusztus 1-jere, 3,5 honap utan vegre valahara megjott a tax credit is, csak rossz osszeggel, fel is hivtam oket, hogy ez mi a mano, hat a rokkantsagi meg nincs benne, de pont ma(!! mikor hivtam is oket, meg a vizsgalatra bekert papirokhoz is mellekeltem!!) jegyeztek fel ezt az infot, szoval hamarosan megkapom a kulonbozetet is. De legalabb mar sinen vagyunk.

Az uj lanyzoval emberileg nincs bajom, de munkaugyileg nagyon idegesit. Kesz remalom utana dolgozni, mert sose tolti fel rendesen a dolgokat, semmi sincs a helyen es kosz van utana. Ez meg engem nagyon, de nagyon idegesit.

Volt nalunk minosegellenorzes, ilyen vallalati, hogy mindent rendben csinalunk-e. Supervisort jopar napig idegesitette az urge, teljesen idegbeteg volt akkor, nekem meg azt mondta, hogy minden szupertiszta es tokeletes, szoval nekem jo napom lett tole. Hat megis csak van valami haszna a kenyszeressegemnek! :)

Mivel a kozeli edzoterembe (meg uszoda, meg csoportos ugribugrikra) felaron mehetek, hat megcsinaltattam a berletet, amugy sem art erosodnom vegre, mert borzaszto milyen gyengusz vagyok. Arrol nem beszelve, hogy az idegbetegsegem kielhetem a futogepen, szoval csak nyerek az uzleten.

Es szuperjo hir: rakerdeztem A-nal, es a regi hazban pont J-ek szobaja lesz szabad 19tol, ami felett ket duplaszoba van, akkora, es ahhoz tartozik a kert is, hat lestipistopiztam rogton. Ettol a hirtol harom napig mosolyogtam :))

A minosegellenor meg visszajott akkor, amikor en voltam a sutogetos kis szucs, elotte napokig gyagya voltam, mert ha a fonokomet kiidegelte, meg visszakuldte dolgokkal, akkor velem majd mi lesz, de nagyon rendes volt, azt mondta le volt nyugozve, nagyon koncentralok a munkara, es nagyon nagyon tiszta vagyok. Hiperszuper jol esett, bar az is eszembe jutott, hogy mi van ha csak ugy mondta, mert szoltak neki, hogy dilis vagyok? Mondjuk, oszinten, az sem erdekel :))

0 comments:

Post a Comment