Rss

Wednesday 28 August 2013

Orom az uromben

Jol elmaradtam, bocsesz. Julius elejen tartottunk, Simont vegre hazaette a fene, hogy aztan hangosan (es alkoholtol buzloen) fozocskezzen meg egyen. Amugy hihetetlen, hogy tiz meterrel arrebb egy masik helyisegben felebredek a csamcsogasara. Egy szot se szol persze hozzam, de jonnek a kedves sms-ek, hogy fizessem a lakber es a rezsi felet. Szoval meg mindig nem fogta fel, hogy en fix osszeget fizetek neki havonta, mert neki ketszer annyi a fizetese, es ez a helyzet nem valtozott meg azzal, hogy szakitottunk. 4 honapja. Ugy nez ki, kezdi felfogni.

A korhaz utani rapportra elmentem, de nem a dokim vart, mint multkor, hanem csak vmi asszisztens. Eleg elhagyatott arva gyereknek ereztem magam, mert a korhazban sem lattam csak egyszer, es tokre az az erzesem, hogy valahol kedvesen, de megiscsak le vagyok szarva.

Ami ijeszto, hogy ujra megkellett neznem a Castle masodik evadat, amit mar megneztem a korhazban, viszont semmire sem emlkekszem belole.. csak a harmadik evad elejen jottem ra, hogy jeee, en ezt mar lattam.. juj.

Simon szokas szerint hangos, mar ha hazajon, szoval hajnalban en kikoltozom a kanapera, mert keptelenseg aludni tole. Azt sem fogom megerteni, hogy minek szol az oraja 6 elott, ha csak 10 utan eszi ki a fene az agybol. Mar kezdem azt hinni, hogy nekem szol az ora, o ugysem ebred fel ra.

Julius 4-en elmentunk a Hope Conference foprobajara, nagyon izgultam, de mindenki nagyon tamogato volt, szoval vegulis jol sult el a dolog. Bemutattam a kepemet, meg a tarsasjatekot is, amit csinaltam, utobbi nagy sikert aratott, de a kep is sokaknak tetszett. Romeo is ott volt, a srac, akitol a korhazban fraszt kaptam, mert hasonlitott valakire, de mostanra mar sikerult elvonatkoztatnom, a vegen elkisert a buszmegalloig es egy kellemeset beszelgettunk.

A sok rossz melle viszont vegre tortent valami jo is, 2 honap szenvedes utan megkaptam a Disability Living Allowance-t, raadasul a legmagasabb fokozatot, ez 100 fontot jelent hetente, es jol megkaptam visszamenoleg, igy vegre latom az eselyt hogy el tudok koltozni, annak ellenere, hogy az a nyomorek ellopta a penzem. Fel napig bogtem oromomben, mivel ezt 5 evre kapja az ember, emiatt joval magasabb osszegu tax credit is jar, amihez mar csak 16 orat kell dolgozni, nem 30at hetente, ha elkoltozom es megigenylem a housing benefitet (lakhatasi segely), arra is magasabb osszeg jar, meg ingyenberlet, meg ilyenek. 5 evig nem lesz gondom a penzzel, ki tudom fizetni a tartozasaim, onallobb eletet tudok vegre elni, es ha esetleg egy-ket hetre beteg leszek, az se szamit, mert a segely akkor is jar, es nem kell idegesiteni magam, hogy uristen de szar lesz a fizum.

0 comments:

Post a Comment