Rss

Wednesday 28 August 2013

Hope Conference es letartoztatas

Az a keddi nap jol indult, mert vegre megjott a segely, visszamenoleg, szoval 900 fontot vagtak hozzam, ez igy betegszabin es meglopottan nagyon jol jott, szoltam is A-nak, hogy ha van hely, visszakoltoznek a regi hazba, elmeletben lesz is szabad szoba ho vegen. Addig mar csak tul kell elni valahogy.

A konferencia nagyon jo volt, gordulekenyen ment, volt rengeteg kaja, pia, suti, mindenki szejjel zabalta magat, az eloadast se rontottuk el, a jatekom tovabbra is mindenkinek tetszett, teljesen feldobott a nap.

Masnap meg talalkoztam azzal a szemellyel, aki kiallitasok utjan segit a mentalis betegseggel kuzdoknek eladni/bemutatni a muveszeti dolgait, jo par kepet ki szeretne tenni egy kavezo falara Forest Gate-en, de persze majd csak akkor hiszem el, ha latom! Mindenesetre nagyon pozitiv nap volt.

Csutortokon hivtak a Naadv-tol, hogy mi a helyzet, mondtam hogy lehet hogy tudok koltozni honap vegen, kerdeztek hogy voltam-e mar a rendorsegen, hat meg nem, de menjek, jo megyek. A tax creditesektol persze jott egy level, hogy megint vizsgalat ala vonnak, kuldjek be ezer dokumentumot. Mar 3 honapja elkuldtem az igenylest, hat most kell szorakozni? Na mindegy, megkapjak.

Masnap osszeszedtem magam es tenyleg elmendtem a rendorsegre. Ugy gondoltam, en elmondok mindent, ok meg eldontik, hogy foglalkoznak-e vele vagy sem. Vittem Zirafot is magammal, mert nagyon be voltam fosva. Az ugyintezo nagyon kedves es turelmes volt, mindent feljegyzett, es azt mondta, hogy igenis jol tettem hogy elmentem, mert sokan nem jelentik az esetet, csak ha mar tul keso, viszont azt nem gondoltam, hogy ilyen komolyan veszik az ugyet, mert rogton ki is adtak a letartoztatasi parancsot. Kaptam papirt, meg ugyiratszamot, ha nem talaljak meg es hazamegy, akkor csak hivjam a rendorseget, mondjam be a szamot es jonnek erte.
Persze ejjel hazajott, gondolom valamelyik kocsmaban volt, aminek nem tudtam a nevet es ott nem tudtak keresni. Ugy dontottem tenyleg hivom a rendoroket, inkabb itthonrol vigyek el, mint munkabol. Hogy mi a bubanatos lof*szert vagyok ilyen tapintatos, azt nem tudom. Szoval elbujtam a haloban, hogy ne halljon, hivtam a 999et, elmondtam mi van. Letettem a telefont, es nem hazudok, nem tulzok, de HAROM perc mulva kinn voltak, 4 hatalmas debella allat bearamlott a lakasba, rogton kettonk koze ekelodtek, de nem mondtak el eloszor, hogy mi a helyzet, csak hogy bantalmazas, aztan mikor a letartoztatasi procedura folyt, akkor mondtak, hogy csaladon beluli eroszak, de akkor mar vittek is. Mar ezalatt kezdte nagyon mondogatni, hogy en pszichiatrian voltam, tudhattam volna, hogy ezzel fog elojonni.
Egy rendor hatramaradt megerdeklodni, hogy jol vagyok-e, meg mi tortent, en elmondtam, es megerositett, hogy jol tettem hogy jelentettem.

Hiaba vettem be a gyogyszereimet, nagyon nagyon nehezen tudtam elaludni.

Masnap tobbszor is hivtak, hogy mi a helyzet, meg hogy mi tortent, meg hogy a vitat nem tagadja, de azt igen, hogy bantott volna, es mivel kulserelmi nyomok nincsenek, senki nem tudja bizonyitani az igazat, igy elengedik, de kerdeztek, hogy en tudok-e menni valahova, mondtam nem, es o? hat o regen az irodaban lakott. Persze felhozta hogy mentalis problemam van, de szerencsere ez nem igazan erdekelte a rendoroket, egy percig sem hibaztattak, vagy tettek ugy, mintha kitalaltam volna az egeszet, vagy hogy ilyen piszlicsare uggyel foglalom le oket. Nagyon halas vagyok nekik. Viszont Simonnak most mar ott lesz a multjaban, hogy bar elitelve nem, de letartoztatva volt eroszakos viselkedesert, szoval vigyaznia kell majd a jovoben.

A beszelgetesbol azt vettem ki, hogy nem jon majd haza, nem is jott. De en attol meg zabszemmel a seggemben aludtam, attol felve hogy megis hazajon, es akkor nekiall ordibalni reszegen. Napokig 24 oraban ment a kamera meg a webkamera, hatha akkor jon haza amikor nem vagyok itthon, es bosszut all a cicakon, meg eleg agyament horrorsztorik bukkantak fel a fejemben.

De azert megirtam neki, hogy mikor dolgozom, hogy ha kell neki valami (ruha, tisztalkodoszer, mittomen), akkor ugy jojjon, hogy ne talalkozzunk. Nem reagalt semmire. En viszont idegbeteg lettem, minden apro zajra ugrok, alig alszom es az eves sem megy. Tul akarok lenni ezen az egesz szitun!
Ket nappal kesobb hivtak a victim supporttol, hogy rendben vagyok-e, hazajott-e es ugy egyaltalan mi a helyzet. Hat le a kalappal!


0 comments:

Post a Comment