Rss

Wednesday 28 August 2013

Birosag es nem vagyok Julia

A berletet nemcsak disznek vettem, eloszor 3 napot voltam lenn egymas utan, aztan koltoztem, utana ket napot gyotortem magam, szoval kicsit ingadozo mikor jarok, de legalabb jarok.

Idokozben, hat hiaba koltoztem el, nem szabadultam meg Simon dolgaitol, jott egy level CSAK az en nevemre, hogy akkor legyek szives befizetni a 770 font council taxot, na meg a nemtom milyen koltseget, ami 800 fole vitte az osszeget, ja es nem mellesleg tessek megjelenni birosagon ekkor meg ekkor, es ha nem tudom kifizetni, akkor ez meg az, meg max 3 honap borton. Nem kaptam sirogorcsot, aaaa, nem. De kozben mar leveleztem az onkormanyzattal, hogy mi a helyzet, meg nem is az en hibam, en korhazban voltam, es mar el is koltoztem, de ezek szerint ez nem nagyon hatotta meg oket. Szoval meg ezt is intezhetem amiatt a gyoker miatt.

Viszont jol beadtam a housing benefitre a kerelmet, gondolom megint 3 honap lesz, mig csinalnak valamit. Szerencsere a tobbi segely mar jon rendszeresen, szoval tudok varni.

Romeo atjott filmezni, idokozben elhagyhatta a korhazat. Igazabol nem is tudom mit vartam egy pasitol. Allandoan maceralt, en meg szereltem lefele, de mar nagyon idegesitett az egesz szitu. Aztan szerelmet vallott, en meg mondtam neki, hogy hat megha tetszene, sem akarnek semmit tole, de nem csak tole, egyetlen pasitol sem most, hagyjon mindenki beken. De hat o nem bantana engem, meg csak probaljuk meg, es ha nem tetszik, nem kell folytatni. Egyszeruen nem fogta fel, hogy en nem akarok semmit. De kozben vegig mondogatta, hogy megert, es jo, akkor legyunk baratok, mert ram megeri varni. De azert probaljuk meg. Szoval aztan hazakuldtem. Es bar jott volna segiteni a masodik koltozeshez is, azt hazudtam elnapoltuk a koltozest, mert nem akartam hogy jojjon. Hiaba mondtam, hogy ne hivjon, mert nem fogom felvenni, elkezdett hivogatni. Sms-ek aradata jott: irj ha felebredtel... nem irtal hogy felebredtel-e... mit csinalsz?... aztan par oraig csend lett vegre, mikor megirtam, hogy ne folytogasson mar, terre van szuksegem.. de utana ujrakezdte, hogy kulonbozokeppen kerjen bocsanatot ugy atlag otpercenkent.. mivel telefonnal csak a hivasat tudom blokkolni, az smst nem, igy  kenytelen voltam letolteni egy kulon alkalmazast, mert halalba idegesitett. Utana masik szamrol is probalkozott, szoval egyszeruen nem veszi a lapot. En olyan ugyesen kifogom ezeket, hogy ihaj.


0 comments:

Post a Comment