Rss

Sunday 18 December 2011

Főleg ekg

Kezdjük a szokásossal. A fejem fájdogál, a gyógyszerek ellenére is, de sokkal jobb a helyzet, mint előtte volt. Már nem olyan erősen fáj, és nem olyan hosszan, de azért párnaponta így is elkap az erősebb fájdalom, a hajlongás és fekvés még mindig gondot okoz, szóval még nem tudok vele dolgozni.

12-én elmentem Islingtonba, hogy feltegyék a 24 órás ekg-t, ami igazából 22 órás, mert másnap reggel korábban kell visszavinnem, mint ahogy megkaptam, de ez részletkérdés. Teleaggattak drótokkal, övemre kaptam a készüléket, holnap reggelig nincs tusolás, csak macskamosdás. Közben a neurológustól is kaptam levelet, hogy május 3-án kell visszamennem, addig szednem kell a gyógyszereket. Na az szép lesz. 


Az egy nap hamar eltelt, már nagyon vártam, hogy levehessem a gépet magamról, mert a tappancsoktól viszkettem, mint állat, és a bőröm is elindult a hámlás útján alatta, szóval allergiás reakciókat okozott. Mert nem volt elég bajom. 

A tax credites igénylésemet újra beadtam, de már okosan úgy küldtem el, hogy nyomon követhető legyen, nekem ne tűnjön el megint sehol sem a levelem!

A napjaim kb. ugyanúgy telnek, igyekszem megtartani a normál napirendet, serényen hozom be a lemaradásaimat sorozatokból. Mivel angolul nézem angol felirattal, így ez tanulásnak is elmegy. 

Próbálok állást is nézegetni, mert nem hiszem, hogy túl nagy jövőm lenne a szállodában takarítóként. Egyrészt biztos pikkelnek rám a hosszúra nyúlt betegállomány miatt, nem mintha direkt csinálnám, másrészt a Banya nekem túl nagy stresszforrás, szerintem az első héten elintézné, hogy én mondjak fel. 
Amúgy a Hotelcare sem áll a helyzet magaslatán, egyik alkalommal úgy kellett rájuk szólnom, hogy küldjék már a "fizumat", mert elfelejtették elutalni. Így sem elég a lóvé még a rentemre sem, de még hogy késnek is vele. Hihetetlen. Két órán belül persze a számlámon volt a pénz.

D továbbra is behamuzik a két ajtó közé, azért ez a pofátlanság teteje, takarítani meg büdös. Arról nem beszélve, hogy pont felette van a fürdőszoba, és durván cigiszag van ilyenkor, ha nincs elhúzva a külső ajtó, mert minden füst felmegy. Komolyan olyan, mintha a fürdőben cigiztek volna, pláne ha nincs nyitva az ablak, ami tél lévén ritkán van nyitva. Azért egyesek túl sok mindent engednek meg magunknak. Csak azért nem értem, mert amúgy nem lenne vele gond. 


0 comments:

Post a Comment