Rss

Friday 11 January 2013

Home visit, miegymas

Nna, ma megvolt a latogatas, a noci nagyon elegedett volt mindennel. Teljesen lenyugozte, hogy Koki hogy jatszik tok vakon. Az hogy lenyugozte volna, ha vak tokon jatszik! Jovo penteken este 7re megyunk megnezni a cicakat, es elhozni valamelyik szerencsest. Vagyis hat remelem, hogy szerencsesnek erzi majd magat.

Ket het elteltevel megint at kellett venni a bipolaris kerdoivet, hogy erzem magam, stb. Ez nem gond, de a dokino nagyon idegesit. Mindenre haromszor kerdez ra, aztan olyasvalamire kerdez, amit mar emlitettem elotte, tehat vagy nem figyel, vagy rogton ki is esik a fejebol az info. Nagyon idegesito. Raadasul megint felreinformalt. Legutobb ugye feleslegesen mentem vertesztre, mert kiderult, hogy ott nem is csinaljak meg. Most meg szoba kerult, hogy szeretnek lefogyni par kilot, erre kozolte, hogy kerjek idopontot a noverkehez, aki megnezi a vernyomasom, meg ilyen alapdolgok, es kaphatok "exercise prescription"-t, vagyis tulkepp felirjak az edzotermet receptre, es joval olcsobban lehet menni edzeni. Hu, de jo otlet, szuper! Aha.. megint feleslegesen mentem, mert kiderult, hogy ez csak bizonyos csoportnak van, pl hosszan tarto betegseggel kuzdoknek, cukorbetegeknek, es nekik is csak 6 hetig, utana fizetni kell a rendes arat, ez csak igy megadja a kezdesi sebesseget. De, annyira nem mentem feleslegesen, mert a nover meglatta, hogy kihagytam a nogyogyaszati vizsgalatot, szoval akkor megcsinalta gyorsan. Itt az alapdolgokat megcsinaljak a haziorvosnal, nem kell kulon nogyogyasz.


Ja, amugy haziorvossal irattam fel fogalmazasgatlot, eddig rendeltem a neten, de amugy ingyenes. Es adott egy marha jo otletet. Mivel egyaltalan nem akarok gyereket, igy azt mondta, talan egyszerubb lenne ha inplantatumot rakatnek be, az 3 evig megoldja a problemat, raadasul nem kell olyan dolgoktol tartani, hogy jaj hanytam, ment a hasam, elfelejtettem bevenni, stb. Es ez is ingyenes. Csak azt nem ertem, ha itt a fogamzasgatlas ingyenes, akkor hogy a manoba van ennyi terhes tini???

Melohelyem meg kivagta a biztositekot nalam, ugyanis nem kaptam meg a betegpenzem, egyaltalan, es mint kiderult azert, mert az eredeti betegpapirt kerik. Nos, azt kaptak. Csak eddig egy formanyomtatvanyt toltottek ki kezzel, az A5-os volt, mindket oldalan irassal, ezt meg most kinyomtatjak, igy lett belole A4-es, valamint a doki fekete tollal irta ala. De a kozpontban semmit nem mondtak, hogy gondjuk van a papirral. Ha idoben szolnak, idoben felvilagositjuk oket, hogy semmi gond nincs veluk, es meg is kapom a penzem idoben. Persze ha az o penzukrol lenne szo! Szoval mehettem a dokimhoz, es elregelhettem a problemam, es nagy kerdojeleket kaptam valaszul, mert nem igazan ertettek, hogy mi a ceg baja a betegpapirommal. 

Mivel a spray-k nagyon jol mukodtek, a barikadot felszamolhattuk az ajto elol. Koki abbahagyta a pisilgetest, nem erdeklik mar a bevalt helyek. Tovabbra is probal Prucsokkent viselkedni, most ujabban a fejemnel alszik megint, ahogy regen tette, de itt atszokott Simonhoz. Viszont miota egyedul van, ismet engem boldogit a kis draga lelek. 

Hogy ne unatkozzunk, az alattunk levo azik tolunk, a furdoben es a konyhaban van gond, hetvegen elmeletben megcsinaljak, na majd kiderul.

Simon is tovabb borzolja az idegeimet, tegnap ujitott, reszelt sajt hijan fokhagymas kremsajtot rakott a teajaba. Borzaszto, en ezt nem birom elviselni, egyszeruen nem megy, mert ennek mar a szagan is erezni, hogy van benne valami, nem pedig csak a tudat van meg. Bleeeeeee.....

9 comments:

mariann said...

A terhes tinik azert tehesek, mert szulni akarnak.
Dolgozott nalunk a boltban egy 18 eves kiscsaj, neki volt ilyen implantatum a karjaban, o mondta, hogy esze agaban sincs fiatalon teherbe esni.
Nagyon jol tudjak ok, hogy hogy kene vedekezni, es el is lehetne vetetni a gyereket, aki megszuli, az azert teszi, mert akarja!
(Nem akarnak dolgozni, tanulni, te is tudod, hogy siman megelnek a benefitekbol!)

Ypszi said...

Azt tudom, de ez baromi nagy onzoseg, hogy csak emiatt bevallal egy gyereket. Ja persze gondolom a nagyszuloknek kiadja nevelni, o meg eli a maga kis vilagat, amig fel nem no a feladathoz. Nem tudom, en csak emiatt nem vallalnek gyereket, ez tul nagy felelosseg. Inkabb dolgozom :))

mariann said...

o, nem gondolkodnak ok ennyire elore:)
meg nem is csinalnak tul nagy faxnit a nevelesbol.
ne hidd, hogy a kis tinicsaj csak azert otthon ul hetvegen, mert gyereke van!:)
nem akarok tulsagosan belemenni a dologba, es nem is akarok tulzottan altalanositani, de itt videken azt latom, hogy ez nem kirivo eset, inkabb minta.
ok mar otthon is ezt lattak, lehet, hogy mar a nagyanyjuk se dolgozott:)

Anonymous said...

Szia Ypszi!

Tegnap találtam a blogora és nagyon tetszik. Hasonló problémákkal küzdök, mint Te és nem hiszed el, pontosan én is azt érzem már régóta, hogy nem vagyok otthon itthon:) És fél éve latolgatom, hogy megyek Londonba vagy akárhová a UK-ba:) Te hányas körzetben vagy és hogy vagy mostanság? Ha kinn leszek esetleg majd találkozhatnánk!

Üdv, puszi:

Kriszta

Ypszi said...

Kriszta, udv!
Hat, a regi blogom biztos jobban tetszene, mert miota szedem a bogyoimat, remesen unalmas egy figura vagyok.
E16-os korzetben lakom most. A talalkozast majd meglatjuk :)

Anonymous said...

Hi,
azt nem hiszem az írásaidat nézve,hogy Te valaha is unalmas leszel!:)
Azonban az is tetszik, hogy Anglia talán elfogadóbb ezekkel a mentális betegségekkel szemben vagy csak én érzem így?

Puszi: Kriszta

Ypszi said...

Te, fogalmam sincs. Az teny, hogy ha itt megemlitettem, marmint nem magyaroknak, akkor nem voltam orultnek belyegezve, dilisnek, akinek pszichiaterhez kell jarkalnia meg gyogyszert szednie. Otthon mas volt a helyzet, na meg itt kinn a magyarok kozott...
Sajat tapasztalat szerint azt mondanam eg es fold a kulonbseg, de nekem szerencsem volt az itteni dokikkal, akikkel amugy itt is nagyon sok a problema nagy altalanossagban.

Anonymous said...

Pl? De hál Istennek, úgy látom, hogy munka terén és orvosok terén is jobban boldogulsz kinn, mint itthon, vagy?

K.

Ypszi said...

Allitolag az angol egeszsegugy rosszabb mint a magyar, de nekem tenyleg szerencsem volt eddig.
Pl.. olvastam olyan hirt, hogy a paciens a varoban halt meg, es szepen atleptek rajta, azt hittek aludt, vagy nem tudom mit hihettek. Szoval vannak durva esetek.

Post a Comment