Rss

Wednesday 16 January 2013

Koki anyasodik

Ez a cila egy tunemeny. Ez persze nem ujdonsag, de miota Prucsok nincs, azota egyertelmuen anyasabb. Vagy igenyli  a torodest, mivel napkozben egyedul van, vagy engem akar vigasztalni. Utobbi mindenkepp, ujabban megint szokasava valt, hogy a fejem mellett alszik. Mikor idekoltoztunk, o Simont valasztotta, Prucsok meg velem aludt. Most mar ahogy leteszem a seggem az agyba, rogton jon, befeszkeli magat ugyanarra a pontra, es ugy elkezd dorombolni, hogy azzal sajtot lehetne reszelni. 

Meloban most boldog gyerek vagyok, mert nem kell K1-et csinalnom. A harom hetes betegeskedes utan megkertem a managert, hogy egy ideig hadd ne kelljen, ugy 2-3 hetig. Nos, ez mar letelt, de a kovetkezo 3 hetben meg mindig nem kell csinalnom, valamint tobbszor lesz 3 nap offom. Ez jo, mert tudok pihenni, de rossz, mert a maradek 4 napon is joval hamarabb vegzek mostanaban, egyik nap 3/4 1-kor mar lehuztam a rolot, ez meg 6 ora sincsen. Pedig eskuszom, nem sietek! De azert van egy szint, aminel lassabban egyszeruen keptelenseg dolgozni. Na meg a kajaknak kesz kell lenniuk delre mindenkepp, szoval azt nem lehet ennel jobban huzni. Na de lesz meg olyan, hogy orulok, ha 3-kor haza tudok menni, a tavalyi nyarbol kovetkeztetve.



Ma egyebkent Sekou nagyon kiakadt Jordira, mert 4 napig tavol volt es megint nem talalt semmit a fagyasztoban. Mindig mindent mashova tesz, Sekounak meg minden otthon toltott ido utan ujra kell rendezni a fagyasztot. Ez ugye -16-20 fokokban baromira nem vicces. Hiaba van kabat, azt egyreszt osszefogni nem tudod, mert kell a kezed, amit ugye semmi nem ved, kb 1 perc utan nem erzel mar semmit veluk, es akkor ott van az allando betegsegforras, hogy bekapkodod a hideg levegot. Valamint megint nem rendelt semmit a gyerek sehonnan, pedig olyan nincs, hogy nincs rendelnivalo, viszont ma rank is szoltak, hogy ne rendeljunk mar sokat holnapra. Es nem ez az egyetlen gond vele, de ettol most nagyon feltornazta az agyat Sekou. Tobbedszerre lesz egy komoly elbeszelgetesuk, csak ez olyan gaz, mert nem tud mast csinalni, mint ismetelgetni onmagat, ugyanazt elregelni szazadjara is. Es valoszinuleg megint lesz bologatas, de valtozas az nem.

Amugy nemreg beleneztem a tukorbe, es ugy megijedtem magamtol, hogy legszivesebben szanaszejjel futottam volna. Meg kell szabadulnom ettol a plusz tiz kilotol, amit a bipolaris gyogyszertol szedtem fel, nincs mese, mert kezd amorf testszerkezetem lenni. Es mivel iden betoltom a 35-ot (uuuuuristeeeeeen), ez mar csak nehezebb es nehezebb lesz. Szoval eloszor is, ujra elkezdtem jarni az edzoterembe. Najo, voltam penteken meg hetfon, ez meg nem nagy ugy. Akartam ma is menni, de remesen ereztem magam, nem volt erom (errol kesobb). Marha buszke votlam magamra, hogy melo utan meg volt erom edzeni. Csak tartsam meg a jo szokasom. Ilyenkor mindig viszek magammal pezsgos vitamint, multit meg C-t, mindkettot feloldom ugyanabban a fel literesben kolaspalackban, es azt iszom kozben. Vizet ugye EN NEM, szoval valamit kell. 

Igyekszem valtogatni a gepeket (haha, ket alkalom utan milyen szakertokent beszelek!), kis gyaloglassal kezdek, emelkedon persze, ne legyen olyan egyszeru mar, aztan raveszem magam 5 perc futasra, a vegere log a belem, nem kapok levegot, de csak megcsinalom azt az ot percet! Ez persze mar nullas lejton. A sielos gepet szeretem meg (legalabbis a kiallo botok miatt azt hiszem az), a lepcsozost nem szereti a terdem, eleg eroteljesen kell nyomni fuggoleges iranyban, nem jo. Meg ott van a gorkorigep, ezzel igy oldalra "siklasz", vagyis hat imitalod. Ez joo, fenek, comb, belso comb, pont ami az en miloi venusz alkatomnak kell. 

3 comments:

Anonymous said...

Hi,

édes a kép. Tudom,hogy nem megnyugtató, de a gyógyszer miatt én is az édeset kívánom és már 20 kg-ot híztam.

Pusz, ügyes legyél az edzésen:

Kriszta

Ypszi said...

En nem a gyogyszer miatt vagyom az edesre, joval a gyogyszer elott is irrealis mennyisegu cukrot fogyasztottam. Erettsegi alatt pl naponta megittam 3-4 liter kolat es fel kilo szolocukrot. Igen, naponta :)

Anonymous said...

Huhh:) az igen!:)

Post a Comment