Rss

Saturday 30 July 2011

Főleg lakótársak

Egy darabig annyira magamra vettem a kicseszés-sorozatot, hogy egy hétig a melókeresésnek sem kezdtem neki, csak aludtam, meg filmeztem főleg. Semmi érdemleges nem történt velem, csak egyszer locsolt le egy rendőrautó, mikor belehajtott egy pocsolyába mellettem. Hát én olyan boldog voltam! Mármint tényleg örültem neki :)

Mivel melóról nem tudok mit írni, hát írok a házról. Egyik este V és D beültek a konyhába laptopon filmezni, lévén hogy csak ez az egy közös helyiségünk van. Szerencsétlenségükre a fél ház akkor jelent meg valamiért, ki kávét csinálni, ki főzni Miténtudomnak persze be kellett szólnia, hogy hát nem tudtok máshol filmezni? Mintha nem fértek volna el amúgy, és nem a lányok lettek volna ott előbb. V visszaszólt, hogy ők meg időnként nem tudnak leülni a konyhában enni, mert ők úgy elfoglalják a konyhát. Erre Miténtudom visszavágott, hogy dehát a V-ék úgyis a szobájukban szoktak "zabálni". Milyen kedves egy figura, ugye?

Zigótánkkal is csak a baj van, kérdezés nélkül hozzányúl F cuccaihoz. Az egyik telefonját is csak úgy elvette, mert hogy ő úgy se használja. Ráadásul pofátlanul kért kölcsön húsz fontot J-től, de úgy, hogy ők még nem is nagyon beszélgettek előtte. Persze nem adott, hát neki senkije a kölyök, nem is ismeri, meg különben is. Arra gondolunk, hogy ő használhatja mások dolgait a fürdőszobában.

Ja hát jó hír is van, elméletben 31-én elhúz a Kiccsalád, hát vágom a centit, az fix, de nemcsak én! Este ez volt a téma, és többekkel arra jutottunk, hogy annyira magáénak érzi Miténtudom a házat, hogy csoda, hogy még nem hugyozta körbe. Emellett annyira pofátlanok, hogy volt képük csalásra kérni DE'-t. Azt akarták, hogy nyilatkozza le, hogy ők egyedülállóak, mert így nagyobb segélyhez juthatnak. Mivel nem házasok, akár meg is tehette volna, de enélkül is csak a probléma volt velük, szóval nem kapták meg a szívességet. Meg DE' szereti törvényt betartani, ebből meg nagy gebasz lehet, ha kiderül.

J-ékkel meg annyira jóba lettem, hogy én festettem a haját. Hát az elején nem gondoltam volna, az biztos, de megszoktuk egymást, már tudjuk milyen a másik. 

0 comments:

Post a Comment