Rss

Wednesday 6 July 2011

Moneyshop megint, Chingford és gusztustalan lakók

Mivel megint offon voltam, besegítettem A-nak, és csatlakoztam a bandához bankszámlanyitás céljából. Nyitni nem sikerült, de időpontot foglalni igen. Most a Barcleysnál fogadták el a papírokat, a Lloydsban nem. Voltuk moneyshopban megint, mert bankszámla híján készpénzre váltottuk az illető csekkjét. Ezek a helyek csekket váltanak be, ha nincs számlád, ékszert, vagy szinte akármit bevághatsz zaciba, vagy eladhatod, meg pénzt is váltanak. Némelyik még rövidtávú kölcsönt is ad, szóval vészhelyzet esetén jól tud jönni az ilyen, nem árt tudni, merre is van.

A házban kiderült, hogy már egy hete áztatjuk a mosogatóvízzel az utcát, de senki nem szólt volna, így odáig fajult a dolog, hogy mér a mosogatóba is visszajön, valahol dugulás van. Persze ha rögtön szóltunk volna A-nak, akkor ezt elkerülhettük volna, most meg ugye még pár nap, míg történik valami.

Off után viszont meglepetés várt. Alit áttették Leytonba vagy hova, visszajött Christine szabiról, így valszeg már nem kell hétvégén nyitnom, mert minden régi itt van már. Műszak végén meg csörög a telefon, majd Naveed átadja nekem, hogy engem keresnek, aztán elhúzott az orrom előtt. Hát holnap tizre várnak Chingfordba. Dolgozni. Ugye arról volt szó, hogy megkérdezi Naveed, hogy egyáltalán meg lesz-e ott a 30 órám, és aszerint döntök. Ehelyett áttettek Chingfordba és kész. Na ez nem így megy úgy kiakadtam ettől, hogy itthon aztán lakodalmas kutyát játszottam, az ideg mindig a gyomromra megy. Naveed jól el is suhant az orrom elől amúgy, ne is tudjam megkérdezni, hogy ez most mi volt. 
Azért is lettem ugye ideges, mert én már kitaláltam, hogy nem szeretnék Chingfordba menni, épp meló után akartam erről beszélni Naveeddal, hogy ne kérdezze meg a 30 órát, mert 2 óra buszozás az sok, az már 4 odavissza, és nem csak hétvégén, amikor a metro nem müxik, mert oda csak busz jó. Erre meg ugye ez történik. 

Először nem fizetnek ki 6.5 óra túlórát, aztán késik a fizetésem, aztán 4 offom lesz egy héten, most meg ez. És az egész azzal kezdődött, hogy megreklamáltam a túlórámat. Furcsa, mi?

Annyira a gyomromra ment a dolog, meg annyira nem akartam Chingfordba menni, hogy beteget jelentettem, és írtam Naveednak, hogy nagyon nem erről volt szó, én Becktonban akarok maradni.

Közben megigényeltem a Tax Credit nyomtatványt, már nagyon ideje volt. Ez egyfajta segély,  akkor jár, ha dolgozol min. 30 órát egy héten, vagy van eltartott gyereked. Na meg a bevételtől függ még, szóval fizetéskiegészítés tud lenni, de a heti 55 font azért jól jön. Én voltam olyan marha, hogy a tax szó miatt összekevertem az adójóváírással, és nem igényeltem meg, mikor a Grange-ben dolgoztam, mert ott nem vontak adót, szóval nincs mit. De nem, ez attól független, ez csak segély, szóval a 3.5 hónapra járt volna anno majdnem 800 font, ennyivel lennék beljebb. Visszafele sajnos nem lehet igényelni, csak max 3 hónapra, és azt ők döntik el, hogy megadják-e. Szóval most a Subwayes időmre megigényeltem, még mielőtt kilépnék/kirúgnak.

Amúgy jelzésértékű biztonsági kérdéseket adtak a hivatalban. (Telefonos bejelentkezésnél így azonosítanak minket.) Azt kérdezték, hogy mi a gyerekkori legjobb barátom vezetékneve? A képzeletbeli? Mert hogy barátom nem volt, az is fix. Najó, akkor mi az édesapja foglalkozása? Honnan tudjam, nem láttam 15 éve. Ööö.. a végén a kedvenc állatnál és a szülővárosnál maradtunk, erre még válaszolni is tudtam.

Hogy meglegyen a napi gusztustalanság, egyik nap egy wcpapírral letakart kupacot hagyott valaki a wc-ben, lehúzás nélkül. Hát itt már sosem fognak lakni normális emberek??A fürdőajtó belülről meg taknyos volt. Undoríííítóóóóóó!!!!

0 comments:

Post a Comment