Rss

Monday 7 November 2011

Kórház

Este annyira rámtört a fejfájás, hogy elmentem a sürgősségire a kórházba, hátha adnak valami mást, erősebbet, vagy csak simán fejbelőnek, esetleg letépik a kobakom, és megszűnik végre a fájdalom. Már a koponyalékelés is jó megoldásnak tűnt, annyira kész voltam.
A melegérzet is durván rámjött, a bőrömet vedlettem volna le legszívesebben, a fejem is lüktetett, és alig kaptam levegőt a melegtől, komolyan, olyan szarul voltam, mint a nyári 30 fokban, úgy is éreztem magam, hogy mentem megsül a fejem. 147/90 volt a vérnyomásom, holott nekem alacsony szokott ugye lenni, és megint produkáltam a 125ös pulzust, szóval megint ekg-ra küldtek, amit nem tudtak rendesen megcsinálni, mert izzadtam mint egy ló, olyan melegem volt, nem tapadt meg rajtam a ragacs, állandóan levándoroltak a drótok. Közel húsz perc alatt sikerült végre megcsinálni, de én már bőgtem, mert a fekvő helyzet miatt még jobban fájt a fejem, és már előtte is teljesen kész voltam.
A dokinő, akihez ezután kerültem, csak kötekedni tudott, állandóan azt kérdezte, hogy miért vagyok ott, miért nem a saját dokimhoz mentem. Hát talán mert vasárnap este tíz óra van, okosbubu, a végén felírt nekem egy fájdalomcsillapítót, amit ugye pont akkor nem tudtam hol kiváltani, tehát halottnak a csók problémába ütköztem. Mivel a fejemet fájdalomra használtam és nem gondolkodásra, már csak kinn jutott az eszembe, hogy basszus, a recepttel nem sokra megyek!

2 comments:

Euthymia said...

nem semmi dolgokon mész te keresztül (betegségek, lakótársak,- hülye főnokök-bár ebben most pont nem..)
Néha kezdem azt érezni, a mi életünk tiszta unalom ( bár tegnap életemben először bedurrant valami kajától a fejem, és a torkom, szóval már tanulok tőled :) :) )

Ypszi said...

jaj csak azt ne, ilyet ne tanulj! :) inkabb olyat, hogy annak az eselye, hogy albino homart talalj, 1:17millihoz.. :)) ez izgibb :)

Post a Comment