Rss

Saturday 5 November 2011

Új lakók és 101

Mivel A itt volt az új lakók miatt (szomszéd szoba kiürült, a legújabb pár másik városba költözött), elkaptam a mosógép miatt, hogy nem öblít. Adott egy ötletet, hogy tisztítsuk meg ahol beszívná az öblítőt, nekik is ez volt a probléma. És bevált! Csak azt nem értem, miért kellett erre vagy egy hónapot várni, és a szerelők ezt miért nem csinálták meg, ha ilyen egyszerű? 

Két nő, egy idősebb, meg egy fiatalabb pakolászott ezerrel fel a szobába, gondoltam bemutatkozom. Az idősebbiket Gyöngyinek hívják, a fiatalabbikat nem tudtam meg, ő közölte, hogy nem lakik itt. Mondjuk attól neved van még, nyuszifül, ugye? Kicsit bunkesz volt, szóval örültem is, hogy nem ő a másik lakó, majd a férj csatlakozik később.

Közben kiderült, hogy orvosi igazolás ügyében minden alkalommal szólnom kellett volna, amikor náluk jártam, az első hét napra valamiért a fizetős 5 fontos igazolást fogom megkapni, utána meg a sicknote-ot, csak el kell mennem és a recepción átvennem. Legalább erre nem kell időpontot kérni, na meg most már tudom hogy működik ez. Viszont mivel fizetésnap pénteken van, ez meg szerdán volt, és vasárnap vagy hétfőn zárják a hetet, esélyem nem volt, hogy megkapjam még a mostani fizuval a betegpénzt. Még jó, hogy megjött a tax credit közben. Igaz, ez még a tavaszi, de már be van adva a mostani időszakra is. 

Persze miért menne minden flottul? Természetesen kihagytam valamit az igénylőlapon, küldhetem a pótlást, szóval megint 3-4 hét, míg lesz valami a segélyből. Én annyira ügyes bírok lenni, hihetetlen!

Amúgy minden bajom elmúlt nagyjából, csak a fejem fáj, de az eszeveszetten, ha fekszem még rosszabb, csak ülve tudok elaludni. Kezdi az idegrendszeremet is szétszedni a folytonos fejfájás. Ennyire nem szokott, ilyen sokáig egyfolytában, valami nagyon nem stimmel.

Nyuszifül már a 5 napos training alatt eljutott odáig, hogy legszívesebben beverné Naveed fejét, szóval nem biztos hogy én reagáltam túl az ürgét. Szegényke. Még azon is elgondolkodott, hogy elfogadja-e az állást, de hát a pénz beszél, most nincs jobb a láthatáron. 

A játszótéren meg közben megy a drogárusítás, de elég feltünőek. Vagy a dílert szúrom ki, vagy a vevőt még az akció előtt. Ennyire amatőrök hogy lehetnek már? Van egy visszatérő autó, na annak a rendszámát jelentettem is a 101-en, az is díler. Ja, mert itt a 999 a vészhívószám, mint amcsiban a 911, és a 101 pedig a nem életveszély esetén hívható száma a rendőrségnek. Ha nem muszáj, nem foglalom a 999et. 
Pár nappal később többször is tartottak razziát a játszótéren sötétedés után, szóval volt haszna hogy hívtam őket. Este már csak a füvezők vannak a téren, szóval volt kapás rendesen. Persze jobb lenne ha az árusítókat kapnák el, de ami késik, nem múlik.

Megjött az NHS kártyám is, ez egy ilyen vastagabb papírlap, benne vagyok kéremszépen a rendszerben, van NHS számom, rajta van még a nevem, címem és a háziorvosom. Így ez alapján a dokik meg mindenki utánam tud nézni, aki hozzáfér a rendszerhez persze. 

A 24 órás ekg miatt is hívtak, december 12én szerelik rám, próbált a hívó segíteni, hogy melyik központjukat választom, de hát nekem mind ismeretlen volt, mondom itt lakom, válasszon nekem egyet, én nem tudom melyik van a legközelebb. 

0 comments:

Post a Comment