Rss

Wednesday 30 November 2011

Hájde park

A fejfájásom még mindig tart, így a háziorvos átküld egy neurológushoz, de nem a közeli kórházba, mert az sok idő lenne. Adott papírt, szerencsére az alapján online kérhetek időpontot magamnak, nem kell telefonálni. A napirendem kezd visszaállni normálisra, de sajnos fejfájással fekszem, és már úgy is kelek. Komolyan megőrjít. 
A fény amúgy nem zavar annyira, de a hangok kikészítenek, mindent olyan hangosan hallok, mint ha másnapos lennék, pedig nem is ittam. Lehet kéne:)
A neurológushoz december 8án megyek, a Chelsea&Westminster Kórházba. 

Közben kiderült az is, hogy Nyuszifül kb egy hónapot bírt a Subwayben, és otthagyta őket a fenébe. Én háromig húztam, de ha nem kezdenek el szarakodni a lóvéval, meg Chingforddal, akkor lehet hogy még ott lennék. A munkát magát szerettem, de az a manager figura, az rémálom. Állandóan beszól amúgy a bicikli miatt, mert letettem a konyhába a sarokba, egyelőre nem tudok neki jobb helyet, őt zavarja ott, bár sosem láttam még a sarokban ülni, de mást sem. Szóval marhára zavaró tényleg. Majd találok jobb helyet, de most hogy az ágyat átrendeztem, hozzám már tényleg nem fér el.


Egyik nap elkísértem V-t egy agencybe, hogy leadja az application formot, utána megcéloztuk a Hyde Parkot, vagy ahogy Miténtudom mondaná, a Hájdeparkot, és beficcentünk a Winter Wonderlandbe. Ó, hogy ott micsoda csudi dolgok vannak, nagyon tetszett. Tömeg se volt, mert még korán volt. Viszont volt céllövölde, meg jaj nagyon sok féle vásári mulatság, én még ilyen helyen nem voltam, csak filmekben láttam. A lényeg, hogy eléggé karajcsonti hangulatot garázsoltak belénk. Hazafele a parkon át jöttünk, V-t le is támadta pár liba, nagyon ismerkedni akartak.

Az úton elhagytuk az egyik csizmasarkot, vagyis azt a gumit róla, és így marhára csúszott a lába, többször majdnem elesett, szóval a végén összekapaszkodva, picit átfagyva, de vihogva közlekedtünk, a járókelők örömére, mert mindenki csak mosolygott ránk, mint a becsípett elsőáldozókra:)

Utána elmentem az ultrahangra, és minden rendben találtatott a vesém környékén. Mondjuk már régen is volt a probléma, szóval nem csodálom. Mondjuk jókor volt az uh, mert másnap sztrájkoltak a közalkalmazottak. Tudok időzíteni.

0 comments:

Post a Comment