Rss

Thursday 24 February 2011

Botrány a kuplerájban

Alakul a molekula, végre nem én vagyok napirenden. A két fiúról, akik együtt költöztek ide, kiderült, hogy nem csak füveznek, de néha ezt a műveletet a szobájukban csinálják. Eleve tilos a dohányzás a házban, de ez így mégis csak túlzás. Olyankor szoktuk érezni a füstölő nem épp kellemes illatát, ugyebár azzal nyomták el a szagot. Nem sok sikerrel.

A fiúk viselkedése is megváltozott. P fogdossa az egyik lányzót, és viccnek szánva közölte, hogy egyszer úgyis megerőszakolja, ha itthon lesznek egyedül. Hát bazdmeg ez viccnek is rossz. Aki ilyennel viccel, az nem százas szerintem. Rá is hozta a szívbajt rendesen ezzel. Amúgy ugyanő volt, aki felháborodott azon, mikor szóvá tettem, hogy ne az ablakom alatt vegye már meg a drogot. Szerinte azt csinálhatnak a szobában, amit akarnak. 

Ugyanő volt az, aki közölte, hogy túl sok lány van a házban, és pinaszag van. Valamint kiderült, hogy jé, tényleg valaki használja más cuccait, nem csak az én wc-papíromból fogyott, hanem máséból is, meg tusfürdőből is, meg kajából is. G csak simán széjjel akarta verni a fiúk fejét a pinás beszólás miatt, de lebeszéltem. Tudom jól a múltkori eset után, hogy milyen ha csak úgy neki támadnak az embernek. Azt javasoltam, hogy üljünk össze és beszéljük meg a dolgot velük, joguk van hozzá, hogy belássák a hibáikat és változtassanak, még mielőtt bárki arcberendezését átszerkesztenénk.

A bunkó viselkedés folytatódott. Reggelente mindig van valaki a konyhában, hogy ne legyen alkalmuk meló előtt lopkodni a kajából. Értem én, hogy kevés a pénz, de akkor nem fűre kéne költeni. P közben megint alakított, V tusolt épp, mikor bekopogott, hogy "kijönnél?". Milyen kedvesen közli, hogy neki is kellene a fürdő. Szóval így állunk.

G megint kiakadt, mert kiderült, hogy egyszer P beszólt V-nek, miután N-nel összefutott a folyosón, szerinte N&G tuti szexeltek, mert "érezte a pinája szagán". Hát bakker ez a fazon tényleg nem normális. Elmebeteg faszkalap, más szó nincs az ilyenre, de lehet, hogy ezzel az elmebetegeket sértem meg.

Az is kiderült, hogy amikor F egyik éjjel ordítva hányta szét a házat, akkor nem beteg volt, ahogy említette, hanem csuma részeg inkább. Sose fogom felfogni, hogy lehet ordítva hányni. Hajnali 2-kor, vagy egy órán keresztül. Az egész ház felébredt persze, én még sajnáltam is, mikor mondta hogy beteg, még gyógyszert is akartam adni. Ja, én vagyok a hülye, hogy beszoptam a sztorit.

Szóval a hangulat magyarosan szegedi paprikás, szombatra tettük a Nagy Elkapás keretében a Nagy Beszélgetést, mert akkor lesz itthon a legtöbb ember, meg a fiúk is, akik igyekeznek a szobájukban megbújni előlünk.

3 comments:

ribizlifozelek said...

Nem hiszem, hogy megváltoznának...

Anonymous said...

Jól bírod, én aligha bírnám....

Ypszi said...

És mivel utólag írom meg, ezért a felét ki is hagyom, különben sosem érném utol magam. Néha elég nehéz, de azért bírom. Mondjuk lehet hogy nem véletlenül járok pszichiáterhez :)))

Post a Comment