Rss

Saturday 12 February 2011

Dettó!

Szép átvezetésre készülök. Na melyik filmben volt szokása a párnak a "szeretlek"-re a dettót válaszolni? Na? Segítek, Patrick Swayze és Demi Moore játszott benne. Igen! The Ghost! 
Nos pár perce kaptam a hírt, miszerint az egyik lakótársunk reggel állítólag (bocs, ezt mindenképp hozzá kell tennem) azt látta, ahogy a tükörbe behajol egy hosszú fehérhajú hölgy. Nem a hölgy volt hosszú, ne köss bele! Szóval most szellempara van, a társaság egyik fele be van tojva, a másik fele viccelődik, én még nem döntöttem el, hogy melyik oldalra állok.

Állítólag Z nem viccelődik, komolyan mondta, annyira én nem ismerem, hogy tudjam, esetleg pszichológiai tesztet végez rajtunk, vagy sem, mindenesetre a tükrökért eddig sem rajongtam, továbbra sem fogom szeretni őket :)

5 comments:

Ziebi said...

Amíg nem kislány szellem meg kádból-kútból kimászós, én nem paráznék a helyedben. :) Sőt, elkezdeném mondogatni nekik hogy hű basszus éjjel láttad a konyhában amint répát szeletelt a kés MAGÁTÓL. Meg ilyenek. :D

Ypszi said...

:DDDD
nekem rögtön az jutott az eszembe, hogy dejó h nekem nincs répám! de ha a pármai sonkám eltűnik, akkor mérges leszek! előveszem minden tudásom, amit a Supernatural-ből hoztam össze, és lesz nemulass! :)))

mariann said...

Nem tudom, ki ez a Z, de lehet, hogy így készíti elo, hogy majd kisebb-nagyobb dolgok eltunnek, és akkor rá lehet fogni a "szellem"-re.
Nem rossz!:)
Asszem, én nem paráznék, én olyan szinten nem hiszek ebben...
Persze, ikerkislányok a folyosón engem is megingatnának...:)

Gabriella said...

Jellemző, Anglia, hát hol máshol történhetne mindez? Ne parázz...

Ypszi said...

Áh ugyan, én nem nagyon szoktam ilyenektől félni, max ha én találkozom velük:))

Post a Comment